eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewłasnie wróciłem z BerlinaRe: własnie wróciłem z Berlina
  • Data: 2009-04-08 10:51:49
    Temat: Re: własnie wróciłem z Berlina
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    grzech wydusił z siebie te słowy:


    > W tym tunelu, zatem N43 od jakiej prędkości zaczął szumieć przez ten
    > posrany dzyndzel od blendy?
    >
    >
    powiem tak - słychać jakies tam powietrze od ok 60km/h ale do 100-120km/h
    praktycznie w ogole sie ten poziom nie zmienia. Żeby była jednak jasność -
    to co słychać nie mozna nazwać w żaden sposob hałasem, dyskomfortem, czy
    poziomem szumu, ktory zakłucałby jakkolwiek rozmowe przez telefon za pomocą
    zestawu.
    Powyżej 120km/h poziom wzrasta .. ale w mojej subiektywnej opinii -
    nieznacznie - i pozostaje stały do okolo 180-190km/h ... kiedy to szyba mi
    sie otworzyła.
    Otwarcie szyby jednak nie spowodowało ani szarpnięcia głową do tyłu, ani
    jakiś mega dodatkowych dziwięków.

    Teraz ciekawostka - przy otwartej szybie, przy prędkości 180km/h (ale to już
    dziś na moim VTXie z szybą, a nie w tunelu) wydawało mi sie, ze w zasadzie
    nadal nie wieje mi mocno w miske - ale żeby nie dziękować za to w całości
    szybie motocykla - w poprzednim kasku było zdecydowanie inaczej.
    Poziom hałasu porównując do cyberg reverso zdecydowanie, albo bardziej niż
    zdecydowanie, mniejszy.
    W reverso szyba zaczynała sie podnosic przy ok 140km/h (w zależności od
    warunków).
    W reverso szyba, mimo, ze długa, była krótsza od tej w N43 ...tamta szyba
    sięgała mi do brody, a w N43 jest jeszcze dobre 1,5cm poniżej lini brody.
    W ogolności musze powiedzieć, ze jak na otwarty kask - wydaje mi sie, ze
    jest więcej niż rewelacyjnie.

    ps. a tak w ogole to - na górze nie ma posranego dzyndzla od blendy, tylko
    od wlotu powietrza, a posrany dzyndzel od blendy jest z boku i działa bardzo
    dobrze.
    W cyberg reverso posrany dzyndzel iod blendy jest na górze i jest
    zdecydowanie mniej opływowy niż ten boczny dzyndzel od blendy.
    W ogolności - nie sądze, zeby miał jakikolwiek większy wpływ na aerodynamike
    kasku.

    I na koniec - albo kask jest cichy i pocisz sie w nim jak ... hmm .. norka,
    albo kask nie jest cichy i jedziesz komfortowo. Jak na moje wlasne i
    subiektywne potrzeby N43 pod względem przewietrzenia i poziomu halasu, w
    kategorii kasków otwartych, jest świetny.


    --
    Pozdrawiam
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: