  • Data: 2009-04-08 18:09:29
    Temat: Re: własnie wróciłem z Berlina
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba, ja nie dyskutuje nad faktem czy Wy mieliście kasę czy nie, ile
    wydaliście i dlaczego. Nic mnie to nie obchodzi. Chęć samej wycieczki też
    dobrze rozumiem.
    Polemizowałem tylko z Twoim, narzekaniem na te sklepy (takie odniosłem
    wrażenie). Dlatego, że IMHO nie ma u nas dla nich żadnej alternatywy.
    Szczególnie w przypadku, gdy chcesz kupić kilka rzeczy bez żmudnego szukania
    i kombinowania. Nie mówiąc o możliwości zobaczenia i przymierzenia. I tylko
    tyle.
    A jeżeli źle Cię zrozumiałem, no to trudno. Mea culpa.

    Absolutnie się z tym zgadzam. Zresztą kto z nas nie wydaje czasami
    astronomicznych sum na rzeczy wydawałoby się zbędne. To jest po prostu
    drogie hobby i już :).

    pozdr.
    Mystik