  • Data: 2009-04-08 15:19:47
    Temat: Re: własnie wróciłem z Berlina
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-08 17:01:08 +0200, "huck" <2...@w...pl> said:

    > a zdajsze sobie sprawe ze co innego prywatny impoert a co innego oficjalny ?
    > ceny na poszczgolne kraje tez moga byc różne [ znaczy na polske wyższe]
    > :-)))

    Mogą być, nikt im nie zabroni ;-) VAT też mamy ciutkę wyższy, a poziom
    sprzedaży niższy. Acz coraz więcej poważniejszych firm w Polsce
    katalogowo ma ceny takie, jak w całej Europie - np. Szuj, Schuberth,
    Rukka, Held, Arlen Ness, Daytona. Ino tam można za fajną kasę wyrwać
    np. zeszłoroczne modele w ramach posezonowego czyszczeni magazynów, u
    nas tzw. wyprzedaż, to potrafi być aż całe 10%. No i wybór, wybór,
    wybór.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco