  • 21. Data: 2011-07-14 17:58:21
    Temat: Re: włamanie do auta w 2 sekundy ???
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Wiem, ze wszedzie kradna ale prawdopodobienstwo w kraju, z ktorego pochodzi
    > filmik pewnie jest skrajnie wysokie. Osobiscie zdarzylo mi sie zostawic
    > laptopy, cyfrowe lustrzanki i swiecacego tomtoma na szybie na cala noc i
    > jeszcze nie mialem takiego pecha.

    Oj tez niczego nie dowodzi, ojcu buchneli nawi z szyby a byl tylko na kilka
    minut w sklepie (max, max 10 minut). Co ciekawe nie zaryglowal zamkow, jakos
    nie nacisnal pilota. Takze obylo sie bez 400zl za szybe z wymiana i odkurzaniem
    srodka gowno zlapalo wpierw za klamke zamiast bic szybe tyle dobrego...

    Kolpaki kradna na potege...

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35768,9941307,Pos
    cig_za_zlodziejami_kolpakow_z_finalem_na_drzewie.htm

    takie kurwy powinni na drzewie nie rozbijac ale WIESZAC. Silny efekt "na
    zlodzieju czapka...." bo jakby zachowywali sie zwyczajnie to duza szansa ze by
    "pies" nie podjal tropu. Debile :)

  • 22. Data: 2011-07-14 18:56:44
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 16:15, MMS wrote:

    > Ach ten kochany zachód. Gdzie nie ma złośliwych ludzi, a przestępcy to
    > tylko napływowi normalnie świat mlekiem i miodem płynący,... i np.
    > flegmą, bo jak staniesz jakimś lepszym kabrio, to dość często jak
    > wsiądziesz to jest wyjątkowo mokro. Chciało by się powiedzieć co kraj to
    > obyczaj. Jedni tną, a drudzy plują.

    Muszę koniecznie powiedzieć o tym koledze przyjeżdżającym kabrio do
    pracy codziennie, na pewno koszulę ma już całą przesiąkniętą.

    Zejdź na ziemie, polska jeszcze długo będzie mentalnym średniowieczem
    pod wieloma względami, ale żeby to dostrzec trzeba za granicą pożyć
    trochę dłużej, niż wakacje albo zbieranie ogórków na wakacjach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 23. Data: 2011-07-14 18:57:08
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 16:46, Andrzej Kubiak wrote:

    > Ja coś takiego widzę codziennie w Polsce, ale czego to niby dowodzi?

    Że kłamiesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 24. Data: 2011-07-14 20:30:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-14 18:57:08 +0200, kamil <s...@s...com> said:

    > Że kłamiesz?

    Dlaczego musi to być kłamstwo?
    Wprawdzie nie było to _przed_ sklepem, ale dzisiaj rano na Romera
    widziałem pojazd wart kilkaset tysięcy zł - kierowca radośnie zatrzymał
    się (krzywo!) na parkingu, wysiadł z auta, drzwi tylko zatrzasnął i
    poszedł z kolegami po coś - silnik w aucie pracował cały czas...
    Stawiam kokosy przeciw orzechom, że robi tak codziennie.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-07-14 20:35:38
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 17:57:08 +0100, kamil napisał(a):

    > Że kłamiesz?

    Raczej, że jesteś deklem.

    AK

  • 26. Data: 2011-07-14 22:02:18
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    =Marcos= w <news:ivn1dr$i9o$1@inews.gazeta.pl>:

    > W Norwegii i Islandii widziałem samochody zostawione pod sklepem z zapalonym
    > silnikiem.

    Tam trawę sprzedają w sklepach i nie można ot tak gasić jak Dzidek?

    --
    Tomasz Nycz

  • 27. Data: 2011-07-14 22:13:38
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > trochę cię poniosło... wystarczy nie zostawiać laptopów, nawigacji,
    > radia lub panelu w aucie i tyle, bo takie rzeczy są obiektem
    > kradzieży... Wszystko na ten temat.

    Nawigacja nie znika, (jak się zamyka auto)
    od 1.5 roku sobie jest i nic (Kraków).

    radio panel jak miałem też 2.5 roku sobie wytrzymało
    (potem zmieniłem auto i mam "bardziej wbudowane").

    to nie lata 90 ;)

    Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2011-07-14 22:40:36
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > poszedł z kolegami po coś - silnik w aucie pracował cały czas...
    > Stawiam kokosy przeciw orzechom, że robi tak codziennie.

    monitoring gps, abonament kosztuje jakiś procent promila wartości tege $$$
    auta.
    wystarczy telefon do operatora, a oni już gonią patrolem i miśkami po nitce
    do kłębka.
    oczywiście są na to urzadzenia, ale raczej dla zawodowych kradziejów. No i
    musiałbyś schować auto do klatki Faradaya, zanim znajdziesz nadajnik.
    Inne zabezpieczenie miałem w służbowym mercu, po każdorazowym otwarciu
    jakichkolwiek drzwi trzeba w ciągu 30 sek wcisnąć magiczny guziczek, aby nie
    zgasł. Na początku troche sie zapomina, ale w praktyce po jednym dniu działa
    to rutynowo. Gdzie mi złodziej ucieknie w 30 sek?

    Jacek

  • 29. Data: 2011-07-14 22:44:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-14 22:13, Michał pisze:

    > Nawigacja nie znika, (jak się zamyka auto)
    > od 1.5 roku sobie jest i nic (Kraków).
    >
    > radio panel jak miałem też 2.5 roku sobie wytrzymało
    > (potem zmieniłem auto i mam "bardziej wbudowane").

    Ja dzis na karmelickiej zostawilem auto na 2h z lekko uchylonymi
    drzwiami (je%^na skleroza, wyjmowalem cos z bagaznika i juz nie wrocilem
    do srodka) i nie zniknelo ani radio ani CB ;)

  • 30. Data: 2011-07-14 23:22:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 20:30:20 +0200, Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >poszedł z kolegami po coś - silnik w aucie pracował cały czas...
    >Stawiam kokosy przeciw orzechom, że robi tak codziennie.

    Czarne Audi R8?

    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280