eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawłączanie silnika przekaźnikiemRe: włączanie silnika przekaźnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <r9i0p6$3e699$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <r9i0p6$3e699$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <r9krfj$91ho$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5ebe309d$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ebe962e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ebea6ea$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ebeafab$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5ebeafab$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: włączanie silnika przekaźnikiem
    Date: Fri, 15 May 2020 17:17:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <5ebeb293$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.110.32
    X-Trace: 1589555859 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 549 83.26.110.32:49513
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2167
    X-Received-Body-CRC: 3661652733
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:753341
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5ebeafab$0$559$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15.05.2020 o 16:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup W dniu
    > 15.05.2020 o 08:03, Uzytkownik pisze:
    >>>> Jeżeli się upierasz to dioda w kierunku zaporowym być musi i to
    >>>> nie tylko przy przekaźniku, ale też przy silniku. Trzeba ją
    >>>> dobrać do danej indukcyjności silnika.
    >>
    >>>> Dodatkowo może być układ gasikowy oraz/lub warystory na 35V.
    >
    >>> Policz gasik dla podanych warunków. Taki "gasik" bardziej
    >>> zaszkodzi niż pomoże.
    >
    >> Hm, w samochodach byl kondensator przy przerywaczu.
    >> Chyba jednak bardziej pomagal niz szkodzil :-)

    >Zarówki są obciążeniem indukcyjnym??

    Przerywacz do cewki zaplonowej :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: