  • 61. Data: 2014-11-19 17:27:10
    Temat: Re: wk mnie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-18 10:58, Jacek Maciejewski wrote:

    > A mnie zaczyna wq... dopiero wtedy jak taki jeden bęcwał z drugim
    > zawisną mi na zderzaku i nie włączą lewego kierunka żeby zasygnalizować
    > wiadomy zamiar. Jadą na tym zderzaku i jadą i nie wiesz co chcą -
    > podwieźć się na podciśnieniu, przeczytać co masz na tablicy czy
    > wyprzedzić.

    Też masz problemy - a czego może chcieć? Skoro zapierdala ci na
    zderzaku, to na 99,9% chce po prostu zapierdalać szybciej.

    Shrek.

  • 62. Data: 2014-11-19 18:49:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie. Na drodze Drodze Stu zakrętów 140km/h to tymbardziej
    > niemożliwa prędkość do jazdy. Góra 100km/h.

    To ta koło Kudowy?
    No to chyba te 100 przez wybrane 100 m da się jechać.
    Albo przy drodze zamkniętej dla ruchu.

  • 63. Data: 2014-11-19 18:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    > chyba się w szafki kuchenne rano uderzyłeś ;)

    Jakie to typowe - czym bardziej kapelusz mózg uciska, tym kultura niższa.

    Nie uderzyłem się i dlatego nie jeżdżę 80-tką.
    Chyba że teren zabudowany, a droga wąska. ;-)

  • 64. Data: 2014-11-19 20:20:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 17:27:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Też masz problemy - a czego może chcieć? Skoro zapierdala ci na
    > zderzaku, to na 99,9% chce po prostu zapierdalać szybciej.

    Jakby podjechał i włączył lewy kierunek to napewno szybciej by osiągnął
    pożądany skutek, bo bym mu ułatwił.
    --
    Jacek

  • 65. Data: 2014-11-19 21:17:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-19 20:20, Jacek Maciejewski wrote:

    > Jakby podjechał i włączył lewy kierunek to napewno szybciej by osiągnął
    > pożądany skutek, bo bym mu ułatwił.

    Pewnie tak. Choć naprawdę nie wiem w czym masz problem z ogarnięcem jego
    intencji. Ja tam wole mieć debili daleko z przodu lub z tyłu. Jak mi
    siedzi na kuprze, to go staram się puścic, żeby rozbijał się nie o mnie.
    Z czystego egoizmu wolę go puścić:P

    Shrek.

  • 66. Data: 2014-11-19 21:49:01
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Shrek wydumał(a) w news:m4itsk$r58$1@node2.news.atman.pl :
> [...]
    > intencji. Ja tam wole mieć debili daleko z przodu lub z tyłu. Jak mi
    > siedzi na kuprze, to go staram się puścic, żeby rozbijał się nie o mnie.

    ...a ja tak czytam ten wątek i nie bardzo kumam skąd takie przewrazliwienie, że ktoś
    siedzi na zderzaku. Ja robię swoje, czyli jadę prawidłowo a on niech kombinuje.
    Generalnie mam gdzieś, czy jedzie mi na grubośc lakieru czy zachowuje przyzwoitą
    odległość. Jak przywali to płaci. Własnie wszelakie sztuczki takich "bojących" są o
    wiele groźniejsze niż zwykłe olanie sprawy.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 67. Data: 2014-11-19 22:06:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

> [...]
    > Chyba że teren zabudowany, a droga wąska. ;-)

    > zjeżdżaj na chwilę na pobocze, zatrzymuj się i przepuszczaj
    ^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    uchacha, ale brednie :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 68. Data: 2014-11-19 22:10:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-19 21:49, MichaelData(R) wrote:

    > Generalnie mam gdzieś, czy jedzie mi na grubośc lakieru czy zachowuje przyzwoitą
    odległość. Jak przywali to płaci.

    Jakby się tylko zawsze na pogiętym kufrze kończyło. Niestety - jak
    dostaniesz w lewy tylni narożnik przy większej prędkości, to chyba
    różowo nie jest.

    > Własnie wszelakie sztuczki takich "bojących" są o wiele groźniejsze niż zwykłe
    olanie sprawy.

    Ale co groźnego jest w ułatwieniu wyprzedzania? Oczywiście jak są
    warunki, a nie wypuszczamy kolesia na czołówkę, albo jeździmy w nicy po
    poboczu.

    Shrek.

  • 69. Data: 2014-11-20 00:21:12
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Shrek" wydumał(a) w wiadomości ID news:m4j0vr$arr$1@node1.news.atman.pl

    > Jakby się tylko zawsze na pogiętym kufrze kończyło. Niestety - jak dostaniesz w
    > lewy tylni narożnik przy większej prędkości, to chyba różowo nie jest.

    To zależy czy mam reakcję na takie bodzenia. Chyba mam, bo jakoś nie oberwałem
    dotąd :) Hamce MAX i niech się martwi ten co kopie. Kamera nagra. Warunek to
    ćwiczenia i rozkminianie/przwyczajanie się do akcji "na sucho". Czyli tworzenie
    REALNEGO scenariusza :)

    W sumie jeżdżę w większości pojazdami powyżej 2T i <+/-200konnymi więc zlewka. Co
    innego jak mi TIR usiądzie na dupie ale w skali roku to nawet nie zauważyłem
    takiej akcji bo TIRy tak szybko nie jeżdżą :)

    > Ale co groźnego jest w ułatwieniu wyprzedzania? Oczywiście jak są warunki, a
    > nie wypuszczamy kolesia na czołówkę, albo jeździmy w nicy po poboczu.

    Przecież w pierwszej odpowiedzi w tym wątku tak uczyniłem :>

    --
    Michael________

  • 70. Data: 2014-11-20 01:42:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

> [...]

    sztuczki takich "bojących" są o wiele groźniejsze niż zwykłe olanie sprawy.

    Jasne, jechałem na wczasy i gość zaparkował obok mnie bo mu miejsce zrobiłem
    po tym jak w lusterku zauważyłem, że ne wyrobig