  • 51. Data: 2014-11-19 02:00:59
    Temat: Re: wk mnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Nie dałbyś radę tyle...

    > Fantazja poniosła ;)

    nie, piszę myszką, lewą ręką :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 52. Data: 2014-11-19 02:01:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Z obowiązku. Art. 24 ust. 6.

    fajnie

  • 53. Data: 2014-11-19 08:12:15
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-19 01:44, PiteR pisze:

    > no i co to oznacza? że w porywach jest 140?
    >
    > raczej chyba 100-70-1000-70-100

    ten z malucha powie że się nie da przejechać szybciej niż 80km/h, a
    bezpieczne jest 50. Ten z Porsche powie że nie da sie przejechać
    szybciej niż 160km/h, a bezpieczne jest 100km/h. Obydwaj pewnie będą
    mieli rację.
    Jeżdżę trzema autami - na autostradzie w jednym czuję się bezpiecznie
    przy 120km/h, w drugim przy 140km/h, a w trzecim przy 180km/h

    Łukasz

  • 54. Data: 2014-11-19 11:55:30
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    dddddddd wydumał(a) w news:m4hfs3$cls$1@dont-email.me :
> [...]
    > Jeżdżę trzema autami - na autostradzie w jednym czuję się bezpiecznie
    > przy 120km/h, w drugim przy 140km/h, a w trzecim przy 180km/h

    Pff ja jeżdżę na podświetlnej. Powyżej nie da rady, bo oslepiam sam siebie w lusterku
    i nic nie widzę :/
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 55. Data: 2014-11-19 14:13:42
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-19 11:55, MichaelData(R) pisze:
    > dddddddd wydumał(a) w news:m4hfs3$cls$1@dont-email.me :
    >
    > Pff ja jeżdżę na podświetlnej. Powyżej nie da rady, bo oslepiam sam siebie w
    lusterku i nic nie widzę :/

    jak ktoś ci kiedyś da poprowadzić to może zrozumiesz.

    Łukasz

  • 56. Data: 2014-11-19 15:26:16
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.11.2014 13:30, wchpikus pisze:
    > Lepiej wlaczyc spryskywacze przedniej szyby, zawsze dziala:)
    > Koles jak sie nie odsunie, to "smyrasz" hamulec..ot tak sie obsnala noga..
    > Jak dalej siedzi na tylku, to baran:)

    Przeciwmgielne tylne. Smyranie hamulca bywa niebezpieczne, bo jak noga
    się omsknie to może być garaż z bagażnika.

    p. m.

  • 57. Data: 2014-11-19 15:34:02
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Przeciwmgielne tylne. Smyranie hamulca bywa niebezpieczne, bo jak noga
    > się omsknie to może być garaż z bagażnika.
    >
    > p. m.

    No spokojnie, raczej da po heblach :)
    Nie mowie o wciskaniu, oby sie zapalily swiatla stop:)

  • 58. Data: 2014-11-19 16:14:16
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.11.2014 15:34, wchpikus pisze:

    > No spokojnie, raczej da po heblach :)
    > Nie mowie o wciskaniu, oby sie zapalily swiatla stop:)

    Nie zdarzyło Ci się chceć smyrnąć a niechcący przyhamować?

    Jeżeli ktoś siedzi na zderzaku na odległość pudełka zapałek to może
    wystarczyć żeby było nieprzyjemnie.

    p. m.

  • 59. Data: 2014-11-19 17:20:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-17 18:18, Jacek Politowski wrote:

    > Już nie raz taki "ułatwiacz" zepsuł mi zaplanowane wyprzedzanie...
    >
    > Kierunkowskaz znaczy "będę skręcał" (czyli w większości wypadków
    > również hamował). Rozmydlania jego znaczenia, przez używanie w innym
    > celu, zdecydowanie nie popieram.

    Dlatego się błyska dwa razy i wyłącza, do tego długie, żeby mu oświetlić
    drogę i zjazd do pobocza (ale nie na).

    A w dzień to normalnie - jak masz widoczność i pobocze utwardzone, to
    zjeżdzasz i cię łykają.

    Tak wiem - pobocze nie służy do jazdy, kierunki do komunikacji
    niewerbalnej, ale poza przepisami jest jeszcze empatia, rozsądek i kultura.

    Shrek.

  • 60. Data: 2014-11-19 17:23:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-19 15:34, wchpikus wrote:

    > No spokojnie, raczej da po heblach :)
    > Nie mowie o wciskaniu, oby sie zapalily swiatla stop:)

    A nie prościej, bezpieczniej i lepiej dać się wyprzedzić przy
    najbliższej okazji?

    Shrek.