  • 1. Data: 2014-11-16 22:37:30
    Temat: wk mnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jak mi siedzą na ogonie.

    Jadę sobie Olsztyn - Bezledy z prędkością 80km/h (hamulca w zakrętach
    nie dotykam) a tu zawsze się znajdzie jakiś ch który gdzieś goni.

    A mi się nie uśmiecha (znowu) uderzyć w dziki albo w babę w doskonale
    czarnej jesionce z rowerem i bańką mleka.

    czy to już starość?

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 2. Data: 2014-11-16 22:44:57
    Temat: Re: wk mnie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Sunday, November 16, 2014, 10:37:30 PM, you wrote:

    > jak mi siedzą na ogonie.
    > Jadę sobie Olsztyn - Bezledy z prędkością 80km/h (hamulca w zakrętach
    > nie dotykam)

    Znam takich, co to 80 bez dotykania hamulca - nieważne, czy długa
    prosta poza zabudowanym, czy droga przez wiochę obok szkoły...

    > a tu zawsze się znajdzie jakiś ch który gdzieś goni.

    Normalny, który jedzie normalne, dozwolone 90km/h. Rzeczywiste a nie
    licznikowe. Dla niego Ty jesteś ch.

    > A mi się nie uśmiecha (znowu) uderzyć w dziki albo w babę w doskonale
    > czarnej jesionce z rowerem i bańką mleka.
    > czy to już starość?

    Tak. I silny ucisk kapelusza na ostatnie szare komórki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-11-16 23:33:56
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    PiteR wydumał(a) w news:XnsA3E7E627E9527elektronik@localhost.net :
    > jak mi siedzą na ogonie.

    Zwolnij na chwilę, prawy kierunkowskaz zeby przepuścić :)

> [...]
    > A mi się nie uśmiecha (znowu) uderzyć w dziki albo w babę w doskonale
    > czarnej jesionce z rowerem i bańką mleka.

    Przepuścisz i dzik/bańka jego :]

    > czy to już starość?

    Za duzo filmów z YT od ruskich :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-11-16 23:46:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

> [...]
    >
    > A mi się nie uśmiecha (znowu) uderzyć w dziki albo w babę w doskonale
    > czarnej jesionce z rowerem i bańką mleka.

    e tam. Walnij sobie taką naklejkę :)
    <http://www.golona.pl/6196/im_blizej_podjezdzasz_tym
    _wolniej_jade.html>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-11-17 00:42:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Normalny, który jedzie normalne, dozwolone 90km/h. Rzeczywiste a nie
    > licznikowe. Dla niego Ty jesteś ch.

    Wielka różnica 80 a 90. To ile to jest dość na takiej drodze?
    100? to trzeba walczyć z drogą. Ale po co walczyć i jechać bez
    marginesu bezpieczeństwa?

    W mieście ludzie jadą grzecznie gęsiego bo wiedzą że i tak nie ma dokąd
    gonić bo wszędzie jest korek. Nie można tak samo po wąskiej dziurawej
    drodze?

  • 6. Data: 2014-11-17 01:05:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Monday, November 17, 2014, 12:42:37 AM, you wrote:

    > Wielka różnica 80 a 90.

    Licznikowe 80, to zazwyczaj rzeczywiste 70.

    > To ile to jest dość na takiej drodze?
    > 100?

    Napisałem - 90.

    > to trzeba walczyć z drogą. Ale po co walczyć i jechać bez
    > marginesu bezpieczeństwa?

    Bez marginesu, to jest 140-80-140-80-140 na Drodze Stu Zakrętów. Ale
    dla Ciebie, to 80 bez dotykania hamulca może być już bez marginesu.

    > W mieście ludzie jadą grzecznie gęsiego bo wiedzą że i tak nie ma dokąd
    > gonić bo wszędzie jest korek. Nie można tak samo po wąskiej dziurawej
    > drodze?

    Nie przesadzaj, to droga krajowa. I nie utrudniaj innym jazdy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-11-17 01:11:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > I nie utrudniaj innym jazdy.

    w jaki sposób? :)

  • 8. Data: 2014-11-17 09:40:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Normalny, który jedzie normalne, dozwolone 90km/h. Rzeczywiste a nie
    > licznikowe. Dla niego Ty jesteś ch.

    Nawet jak droga gówniana, ślisko i (z doświadczenia) wiadomo, że
    dziczyzna może wyskoczyć?

    > Tak. I silny ucisk kapelusza na ostatnie szare komórki.

    Ciekawe co i gdzie ciebie uciska, skoro nie przychodzi ci do łepetyny,
    że jak ci się śpieszy, to możesz KURWA wyprzedzić, a siedzenie "na
    ogonie" to niczego nie da poza najwyżej oblanym "testem łosia"?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 9. Data: 2014-11-17 09:46:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Monday, November 17, 2014, 1:11:54 AM, you wrote:

    > w jaki sposób? :)

    Jadąc jak ostatnia cipa

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-11-17 10:18:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jadąc jak ostatnia cipa

    a to jest gdzieś nakaz jazdy z maksymalną dozwoloną?