  • 531. Data: 2010-03-13 18:18:28
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Jeśli auto nie odmówi posłuszeństwa to nie ma takiej możliwości.

    Czyli zdejmując nogę z gazu jednak nie powoduję zagrożenia.

    > Ciekawy
    > jestem ile lat jeździsz, że mnie takich rad udzielasz.

    Krótko, tym bardziej mnie dziwi, że zdjęcie nogi z gazu przez
    poprzedzającego cię kierowcę jest dla ciebie tak ekstremalną sytuacją,
    że naraża cię na niebezieczeństwo.

    > To znaczy
    > odpowiedz sobie i ile Ci brakuje do mnie.

    Na szczęście całe lata świetlne.

    Shrek.

  • 532. Data: 2010-03-13 21:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Masz wątpliwości, że dorośli ludzie powinni rozmawiać na wyższym
    > poziomie?

    mam watpliwosci, czy nie stosujesz podwojnych standardów.
    Mam równiez watpliwosci, czy to niezrozumiałe zdanie, ktore napisales, było
    przejawem dorosłosci.
    Nie mam watpliwosci, ze twoja odpowiedz o "dorosłosci" była mało dorosła.

  • 533. Data: 2010-03-13 21:58:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Jakich konkretów?

    przeczytaj sobie o hamowaniu vs. zwalnianiu.

  • 534. Data: 2010-03-13 21:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie kombinuj.

    to jest twój argument?
    ROTFL.

    > Personalne wycieczki zostawić bez echa? Można oczywiście olać takiego
    > delikwenta, ale lepiej mu zwrócić uwagę, że się tylko ośmiesza.

    hmm, mowisz o swoich personalnych wycieczkach czy o moich?

    > Mnie wystarcza ocena wypowiedzi.

    W ten sposób kazdy moze ci powiedziec, ze jestes chory psychcznie.
    nie dlatego, ze ma czy nie ma racji, ale dlatego, ze wystarczy mu ocena
    wypowiedzi.

    > Bo cała ta dyskusja to balonik rozdęty do niebotycznych rozmiarów i
    > bicie piany. Więcej prawa, a mniej samowoli.

    Nie bede kolejna osobą, która napisze ci, kto bije piane.
    Gdyby nie twoja reakcja w tym watku, pomimo przejechania samochodem
    kilkuset tysiecy k, nigdy nie przypuszczałbym, ze ktos moze miec takie
    podejscie do "wpuszczania", jak ty.

  • 535. Data: 2010-03-14 13:19:19
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D3AD9E659C8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
> [...]
    > przejawem dorosłosci.
    > Nie mam watpliwosci, ze twoja odpowiedz o "dorosłosci" była mało dorosła.

    Ja rozumiem, że masz wątpliwości czy jesteś dorosły. Wielu powinno
    zastanowić się nad tym, bo dyskusja często jest prowadzona na poziomie
    piaskownicy. Aż odpowiadać się nie chce i jak ktoś przegina w tym
    zdziecinnieniu to niech się nie dziwi, że dostaje skrajną kontrę, bo ile
    można czytać takie pierdoły o dupie Maryni("kultura" na drodze,a prawo w
    dupie). Dosadnie, ale inaczej się nie da.
    neelix

  • 536. Data: 2010-03-14 13:20:26
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D3AD9F6ECB81budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > przeczytaj sobie o hamowaniu vs. zwalnianiu.

    Mnie nie interesuje co piszesz, bo klawiatura wszystko wytrzyma tylko to jak
    utrudniasz ruch.
    neelix

  • 537. Data: 2010-03-14 13:26:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D3ADA8D1FC20budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > to jest twój argument?
    > ROTFL.

    Przyjrzyj się swojemu.

    > hmm, mowisz o swoich personalnych wycieczkach czy o moich?

    Nie wiesz co robisz?

    > W ten sposób kazdy moze ci powiedziec, ze jestes chory psychcznie.
    > nie dlatego, ze ma czy nie ma racji, ale dlatego, ze wystarczy mu ocena
    > wypowiedzi.

    Niektórych z was stać na wszystko. Mnie to zwisa.

> [...]
    > Gdyby nie twoja reakcja w tym watku, pomimo przejechania samochodem
    > kilkuset tysiecy k, nigdy nie przypuszczałbym, ze ktos moze miec takie

    Podejście nauczone doświadczeniem i chamstwem cwaniaczków. Większość ma
    takie podejście i mają rację. "Chamstwu w życiu należy przeciwstawiać się

  • 538. Data: 2010-03-14 14:12:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przypominam sobie.

    A dlaczego nie? Przecież nie odczuwasz konieczności przestrzegania
    przepisów.

    > To chyba logiczne, że zjeżdzam na lewy jeśli tam jest wolne. Jeśli nie, to
    > sobie klient z podporządkowanej poczeka, chyba że jestem na tyle daleko,
    > że zdejmę nogę z gazu i on zdąży.

    To jesteś pod okropną wewnętrzną presją! Po raz kolejny twierdzę, ze
    zjeżdżanie na lewy bze powodu jest niezgodne z prawem i głupie.

    > Nie zastępowany, a uzupełniany.

    Raczej dostrzegam w zalewie "kultury" tylko wstawki prawne czyli wolna
    amerykanka, a po polsku "róbta co chceta". Nie ma na to mojej akceptacji.
    neelix

  • 539. Data: 2010-03-14 14:15:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jazda i ruszanie pod górkę też była:) A ciebie uczyli, że jak masz znak
    > pierwszeństwa, to masz się pchać na pałę? Nic dziwnego, że zdac nie
    > możesz - zmień instruktora.

    Przykro, że muszę to powiedzieć, ale poziom Twojego odmóżdżenia jest nie do
    zaakceptowania.

    > Twiedzisz, że sprawdzasz stopy bez kluczyka. To głupie stwierdzenie.
    > Pytanie jak to robisz to nie jest głupie pytanie.
    > Na egzaminie masz sprawdzić - twierdzisz, że jeżdzisz na codzień jak na
    > egzaminie (już zdałeś?)

    Poziom piaskownicy. Dalsza dyskusja nie ma sensu.
    neelix

  • 540. Data: 2010-03-14 14:16:54
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Krótko, tym bardziej mnie dziwi, że zdjęcie nogi z gazu przez
    > poprzedzającego cię kierowcę jest dla ciebie tak ekstremalną sytuacją, że

    Szkoda klawiatury na odpowiadanie. Poziom piaskownicy.
    neelix