  • 191. Data: 2010-03-01 01:18:18
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    to pisze:

    > Wcale nie jest ograniczona, wszystko doskonale widać, chyba, że jeździsz

    ROTFL

    Chyba w życiu za kierownicą prawdziwego samochodu nie siedziałeś.

    Mam porównanie i każdy, kto miał okazję do takiego porównania,
    poświadczy, że pole widzenia w samochodzie osobowym jest dużo bardziej
    ograniczone, niż w dowolnym motocyklu - trzeba się solidnie powyginać,
    żeby upewnić się, że w żadnym miejscu dookoła nie pałęta się jakiś mały
    obiekt typu motocykl czy pieszy. A w motocyklu taka sama kontrola wymaga
    najwyżej minimalnego poruszenia głowę w lewo/prawo.

    W samochodzie wszędzie są jakieś cholerne słupki...

    > ciężarówką albo masz za sobą dawce łamiącego kilkukrotnie ograniczenie
    > prędkości i zmieniającego pasy ruchu bez sygnalizacji.

    Taaa, i znowu "trzysta na tylnym kole"... Może jeszcze przy okazji
    gwałcił jakaś staruszkę w ciąży? I bajeczka się rozwija...

    > Miał pierwszeństwo tam gdzie go nie było i mogło wcale nie być? Ciekawa
    > konstrukcja (nie)logiczna.

    Najwyraźniej podstawowe przepisy są dla ciebie zbyt trudne do zrozumienia...

  • 192. Data: 2010-03-01 01:27:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.F. pisze:

    > Nie, uznal ze nikomu nie zajedzie, bo motocykl jechal lewym pasem i

    Uznał błędnie.

    > nic nie wskazywalo ze chce zmienic na prawy.

    Twierdzi, że nie widział sygnalizacji... Cóż - w razie "bum" jak
    myślisz, kto byłby uznany za sprawcę zdarzenia, hmm?

  • 193. Data: 2010-03-01 01:30:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Istotnie. Dlatego też najpierw właczył się do ruchu, a potem zaczął
    > zmieniać pas.

    Włączył się do ruchu będąc nieruchomym? Adamie, co Wy tam palicie? ;)

    --
    cokolwiek

  • 194. Data: 2010-03-01 02:12:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Mar 2010 01:27:45 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    >Uznał błędnie.

    Mysle ze mozemy uwierzyc ze sie tu nie pomylil.

    >Twierdzi, że nie widział sygnalizacji... Cóż - w razie "bum" jak
    >myślisz, kto byłby uznany za sprawcę zdarzenia, hmm?

    Ten ktory ma gorsze znajomosci.

    A ile kamer to nagralo, co powiedzieli swiadkowie, co ustalil biegly,
    kto byl nietrzezwy?

    J.

  • 195. Data: 2010-03-01 08:29:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 01:18:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W samochodzie wszędzie są jakieś cholerne słupki...

    O, to to. A im nowsze auto tym więcej i w gorszych (jak dla mnie)
    miejscach.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 196. Data: 2010-03-01 09:08:51
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    .

    > Skoro pisał o dwóch pasach, to który jest lewy? A jeśli pisał o trzech
    >pasach, to który jest lewy, który środkowy, a który prawy?

    Proponuję zajrzeć tutaj: http://www.norc.pl/street-view/ i wpisać adres
    Grunwaldzka 152, Poznań. Wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 197. Data: 2010-03-01 09:31:58
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Dzisiaj w zabudowanym wyprzedzały mnie 2 motorowery. Gówniarstwo
    > wyjechało na drogi. Policja powinna sprawdzać przynajmniej uprawnienia.
    > neelix

    To fakt, dzisiaj zaatakowal mnie szczyl na pierdziawce o mocy
    porownywalnej z moja maszynka do golenia, jezdzi toto jak chce,
    wyprzedza po prawej, jezdzi srodkiem, co zrobic z takim talatajstwem,
    ktore mysli (chyba przesadzilem w tym momencie), ze go nie obowiazuja
    przepisy o ruchu drogowym?

  • 198. Data: 2010-03-01 11:08:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    P_ablo pisze:
    > Wczoraj pierwsza sytuacja awaryjna z dawca nerek w roli glownej.

    z okazji 10-lecia latania po Wawie bedzie w duchu ekumenicznym:

    Mniejsza o literalnie traktowane przepisy i urazone ego, wystarczy
    troche uwagi i empatii u kazdej ze stron i wszyscy sie zmiescimy.

    Tak se marzę, a poczatki beda jak co wiosna ciezkie i momentami
    niewesole. Ja przeczekam w blocie.

    http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#

    KJ

  • 199. Data: 2010-03-01 11:20:40
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-01 00:45:30 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Żadne, z opisu wynika, że kolega najpierw się włączył, a potem wyjechał.

    Z opisu i zdjęcia te ulicy to nie wynika.
    Sam autor tekstu o tym wiedział, że zrobił źle - nawet o tym napisał.

    To, co pozostaje do wyjaśnienia, to to, skąd u autora myśl o tym, że to
    inni muszą autorowi ustępować wprew logice i prawu.

    --
    Bydlę

  • 200. Data: 2010-03-01 13:03:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    neelix pisze:

    > Zwolnić nieznacznie a zmieniać pas to zasadnicza różnica i gruba
    > uprzejmość, i gruba przesada. Następnym razem tamten wyjedzie na wydrę.

    Jak dla mnie, zmiana pasa jest co najmniej równie łatwa i w dodatku mniej
    kosztowna, niż hamowanie: strata energii, strata prędkości, zużycie hamulców ... :)

    Dlatego pas zmieniam w miarę chętnie, a hamuję niechętnie.