  • 181. Data: 2010-03-01 00:47:20
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 13:55:53 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A konkretnie w jaki sposób? Mając czelność jechać drogą?

    Nie sygnalizując manewru.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 182. Data: 2010-03-01 00:48:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 14:25:53 +0100, DoQ napisał(a):

    > A wiesz, widziałem już niejednego skurwysynka który wykorzystuje podobne
    > sytuacje aby sobie potrąbić i wyżyć się...

    Mnie by przed chwilą autobusiarz skasował. Filmik jutro zapodam.

  • 183. Data: 2010-03-01 00:49:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 28 Feb 2010 15:04:42 +0100, to napisał(a):

    > Raczej na pewno nie miał, bo z opisu wynika, ze włączał się do ruchu, a
    > nie zmieniał pas.

    To znów PoRD:
    "ustąpienie pierwszeństwa - powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby
    zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej
    zmiany prędkości"

    Teraz wyjaśnij, w jaki sposób zajęcie środkowego pasa zmusza motocyklistę
    jadącego lewym do zmiany kierubnku lub prędkości.

  • 184. Data: 2010-03-01 00:49:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 13:57:46 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na razie to wszystko wskazuje na to, że inicjator wątku nie patrzył, co
    > się za nim dzieje, więc równie dobrze mógł sygnalizować.

    Raczej wskazuje, że dawca nerek bez sygnalizacji zmienił pas ruchu.

  • 185. Data: 2010-03-01 00:50:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 15:28:02 +0100, Jackare napisał(a):

    > Może zmienił bo musiał, może zmienił bo chciał. Pojeździj jakiś czas na
    > motocyklu - zrozumiesz o co chodzi.

    Jeździłem i jakoś potrafiłem manewry sygnalizować.

  • 186. Data: 2010-03-01 00:52:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:29:14 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Ludzie - włączając się do ruchu - czy inaczej wyjeżdżając z drogi
    > podporządkowanej MASZ DO JASNEJ CHOLERY ustąpić pierwszeństwa przejazdu
    > każdemu kto się tą drogą porusza, nieważne z jaką prędkością, a to że
    > Ludzie do k... nędzy bo scyzor się w kieszeni otwiera - gdzie i kiedy
    > zdawaliście na PJ ??

    Poczytaj może te przepisy, bo dawno zdawałeś, co widać:
    "ustąpienie pierwszeństwa - powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby
    zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej
    zmiany prędkości"

    Teraz wyjaśnij, w jaki sposób zajęcie środkowego pasa zmusza do zmiany
    prędkości lub kierunku jadącego lewym pasem motocyklistę?

  • 187. Data: 2010-03-01 00:53:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 19:26:37 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Taki jesteś pewien ??
    Tak.

    > On ma drogę z pierwszeństwem, i ma prawo zmienić pas - co jeśli on
    > wrzuci kierunek i zacznie zmieniać a Ty wtedy wyjedziesz i przypakuje Ci
    > w bok ??
    > Będziesz się tłumaczył że miałeś wolny pas ??

    Oczywiście. W momencie wykonywania manewru nie byłem zobowiązany do
    powstrzymania się od ruchu, gdyż zajęcie pasa nie powodowało konieczności
    zmiany kierunku i prędkości motocyklisty.

    > On zawsze powie że wrzucił kierunek i zaczął wykonywać manewr, - i to Ty
    > włączałeś się do ruchu, wyjeżdżałeś z podporządkowanej, nieważne że
    > mignął nim raz - to Ty masz się upewnić że włączając się do ruchu nikomu
    > nie zakłócisz ruchu, a nie ten drugi.

    Upewniłem się. I co więcej - mam to na rejestratorze.

  • 188. Data: 2010-03-01 00:55:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:50:55 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Wyjedź tak niech Ci ktoś przypier... w bok, wtedy Policja nauczy Cię
    > odpowiednich przepisów i tego co należy uczynić włączając się do ruchu.

    Policja sama przepisów nie zna. Juz paru policjantów nauczyłem. DOść
    boleśnie zresztą dla nich.

  • 189. Data: 2010-03-01 01:06:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Raczej wskazuje, że dawca nerek bez sygnalizacji zmienił pas ruchu.

    Aha. Jasne. A jak mnie na prostej drodze ludzie w samochodach w ogóle
    nie widzieli (nie mając po drodze żadnych przesłon w postaci np.
    ciężarówki) świadczy o tym, że mam klingońskie urządzenie maskujące.

  • 190. Data: 2010-03-01 01:08:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    to pisze:

    > Tak, tak, zobaczył motocyklistę na lewym pasie z włączonym prawym
    > kierunkowskazem po czym specjalnie i złośliwie wyjechał na środkowy pas
    > żeby go zabić. Niezwykle prawdopodobne.

    Raczej nie popatrzył dość dokładnie.

    > Jeżeli sygnalizacja i zmiana pasy odbyła się w ciągu tej sekundy, kiedy

    Skąd wziąłeś tę sekundę? Z sufitu astralnego?

    > nie patrzył, to była całkowicie nieprawidłowa, co zresztą jest typowym
    > zachowaniem dawców.

    Jest typowym zachowaniem puszkarzy.

    > Takie bajeczki zachowaj dla miśków, ja nie muszę mieć certyfikowanego
    > radaru, żeby oszacować prędkość dawcy na podstawie punktów odniesienia
    > poruszających się ze znaną mi prędkością.

    Masz homologację? Pokaż.