    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sat, 13 Mar 2010 11:09:13 +0100

    wiadomości news:Xns9D39DA0898409budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > pdoba mi sie ta dyskusja:
    > jak ktos powie neelixowi ze ten nie ma PJ, to jest swinia.

    Świnia? Znowu bzdurne wnioski. Taki jest po prostu tępy i się tylko
    ośmiesza. Nikomu na grupie na poważnie nie zarzucam braku PJ, bo dopóki ktoś
    sam nie napisze nie mam takiej wiedzy. Prymitywnym podszczypywanim
    dowartościowują się tylko prymitywni ludzie.

    > Jak neelix powie komus ze jest cham, to jest walka z brakiem wychowania.
    > :)

    Co ma wychowanie do łamania prawa drogowego? Znowu masz jakieś dewiacje?
    Mnie wychowanie nie interesuje. Mnie intersuje przestrzeganie prawa
    najlepiej jak się potrafi.
    neelix