    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Thu, 11 Mar 2010 12:07:08 +0100
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmrcj3$981$1@inews.gazeta.pl>
    <hmrgis$cej$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hn33b3$qfc$1@inews.gazeta.pl>
    <hn5saq$32t$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    W dniu 2010-03-09 17:14, neelix pisze:

    [...]
    > Zupełnie zbędny, ale podobno w szoku robi się różne dziwne rzeczy.

    Jak zwykle nie potrafisz odpowiedzieć tylko rzucasz jakieś nic nie
    znaczące farmazony.

    > Prawa strona.

    Gdyby przyjąć Twoje rozumienie tego przepisu, robienie więcej niż
    jednego pasa w danym kierunku było by zupełnie zbędne. Bo nigdy nie
    można by na niego wjechać.

    [...]
    > To co piszesz świadczy nie o kulturze, bo droga to zalew chamstwa i
    > cwaniactwa, ale o dodatkowym braku znajomości przepisów. Ta fałszywie
    > pojęta kultura to proteza dla kalek.

    Nie wiem gdzie jeździsz samochodem (o ile w ogóle jeździsz bo chyba mało
    kto jest w stanie to sobie wyobrazić), ale ja częściej spotykam się z
    normalnie jeżdżącymi niż z chamami. Pomijam kwestię, że Ty akurat o
    chamstwie nie powinieneś pisać, bo z tego co tu udowadniasz taki styl
    jazdy jest Ci szczególnie bliski.

    [...]
    > Zatrzymywanie się i sznura pojazdów z tyłu w celu wpuszczania kogoś z
    > podporządkowanej. Za taki numer na egzaminie masz gwarantowane oblanie z
    > e względu na nieznajomość zasad pierwszeństwa. Jako kierowca stwarzasz
    > zagrożenie.

    Gdzie ktoś o czymś takim napisał? Znowu coś sobie wymyśliłeś i z tym
    dyskutujesz. Pomiędzy zatrzymaniem się, a zdjęciem nogi z gazu tudzież
    zmianą pasa jest kosmiczna różnica. Kiedyś może to zrozumiesz (warunkiem
    jest oczywiście wyjechanie na drogę).

    > Palikociarnia to zawsze personalne wycieczki. Nie powitali w klubie?

    Gdybyś był w 0.01 tak merytoryczny jak owy Palikot, to dało by się z
    Toba rozmawiać.

    > Wexrzestań bo się posikam ze śmiechu. Polska droga i znajomość przepisów
    > oraz kultura. Oplułem monitor!

    Owszem. Gdybyś kiedyś wyjechał na drogę poza wioskę gdzie mieszkasz to
    byś się przekonał. Debile to marginalny procent.

    > Bajki dzieciom. Dlaczego mieliby postąpić inaczej skoro jak robili PJ to
    > tak ich uczono, a to było całkliem niedawno?

    Bo w przeciwieństwie do Ciebie mają głowę oraz o kilka rzędów wielkości
    większą kulturę osobistą. To, że tego nie pojmujesz jest na to
    doskonałym dowodem.

    [...]
    > Nie wiesz, ale znowu zabrałeś głos z wielkim przekonaniem i kolejną
    > personalną wycieczką . Widocznie taka Twoja natura.

    Oprócz nieznajomości przepisów, nieznajomości zasad, absolutnego braku
    kultury osobistej, dochodzi jeszcze analfabetyzm wtórny. Zresztą to nie
    pierwszy post, gdzie to udowodniłeś.

    A.