  • Data: 2010-03-06 14:14:58
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hmrbt6$67p$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ponieważ nie jest zapisana, nie było szkolenia, nie ma praktyki więc
    > wszystko odbywa się pokracznie z dużą porcją utrudniania tym z tyłu.
    > Najczęściej ten z tyłu oczekuje od tego z przodu, że będzie płynnie
    > jechal, nie będzie hamował i wpuszczał niemających pierwszeństwa.
    > Odstępstwo od prawa grozi wypadkiem. Stanowicie zagrożenie bezpieczeństwa.

    Ty stanowisz takie zagrożenie, co dosadnie w tym wątku udowodniłeś...
    Naprawdę wierzysz w to co piszesz? Kierowca jadący za innym samochodem musi
    spodziewać się, że ten przed nim może zmienić prędkość, w szczególności
    zwolnić. Przecież jadąc samochodem, nie wiem czy ten przede mną nie będzie
    skręcał, zatrzymywał się przed przejściem dla pieszych, parkował, a przecież
    każdy z tych manewrów wiąże się ze zmniejszeniem prędkosci. Nie wspominając
    już o sytuacjach awaryjnych. Twierdzenie, że jest się na to
    nieprzygotowanym, że się tego nie spodziewa, świadczy tylko o tym, że nie
    potrafi się jeździć lub jest się bezmyślnym idiotą. Do której grupy się
    zaliczasz?

    Pozdrawiam
    Czabu