    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Fri, 5 Mar 2010 17:59:06 +0000 (UTC)

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Egzaminator to sędzia umocowany w prawie, który nie może tolerować
    > samowolki i widzimisię. A co bedzie, jak ten z przeciwka zrobi
    > podpuchę na potrzebę remontu na cudzy koszt i dojdzie do wypadku, albo
    > przy ruszaniu na środku skrzyżowania zgaśnie auto (kursantom często
    > gaśnie)? A ile razy tak jest, że kursant rusza z oporami i ten
    > wpuszcający już nie wytrzymuje i rusza? Na drzewo banany prostować z
    > takimi uprzejmościami!

    no to wlasnie pisze, iz twoje podejscie dowodzi tylko i wyłącznie tego, ze
    kursanci sa niedoswiadczonymi kierowcami.
    Co do podpuchy - oczywiscie ze mozliwa. Ale nie chciałbym byc w skorze
    tego, ktory by cos takiego zrobił, biorac pod uwage to, ze jego podpuche
    widziało kilku nastepnych kierowców.

    > Nie, oczywiiiiście, że nie. Włazisz po palcu jednym, a utrudniasz
    > innym. A może jest tak, że po prostu sam wciskasz się z boku nazywając
    > to suwakiem? neelix

    Pytasz czy korzystam z zamka jadac rowniez lewym pasem?
    No oczywiscie! Przeciez to na tym polega!
    Zawsze albo jednego wpuszczam, albo jako jeden sie "wciskam".