  • 1. Data: 2015-05-31 19:16:07
    Temat: windows 8 i partycje
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?
    można zainstalować z tylko jedną? jak?

  • 2. Data: 2015-06-01 00:08:46
    Temat: Re: windows 8 i partycje
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2015-05-31 o 19:16, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?
    > można zainstalować z tylko jedną? jak?
    Jezeli instalujesz w trybie Legacy i MBR to mozesz miec 1 partycje
    Primary Active

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2015-06-01 04:02:45
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    głupio mi pytać, ale o co chodzi?

  • 4. Data: 2015-06-01 08:07:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 31 May 2015 19:16:07 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

    > czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?

    W trybie MBR tak, w UEFI trzy.

  • 5. Data: 2015-06-03 22:52:58
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    Ministerstwo Propagandy wrote:
    > czy winda 8.1 zakłada podobnie jak 7 dwie partycje podstawoe na dysku?
    > można zainstalować z tylko jedną? jak?

    Trzeba odróżnić Windows 8 od 8.1

    Miałem Win 8 na jednej partycji i NIE CHCIAŁ się system zaktualizować do
    8.1, póki nie utworzyłem ręcznie tej śmiesznej małej partycji z bootloaderem
    na początku dysku.

    --
    Wiktor S.