  • Data: 2010-06-16 19:01:24
    Temat: Re: wifi w telefonie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mz pisze:
    > Witam
    > Mam pytanie może banalne ale nie znam odpowiedzi. Czy mając w telefonie WiFi
    > i po połączeniu się ze swoją siecią np w domu lub innym dostępnym punkcje np
    > MCDonalds bedze mógł w tym telefonie przeglądać internet z tej sieci bez
    > konieczności płacenia później operatorowi mojej sieci?
    > Pozdrawiam

    NIE!

    ...i wszyscy którzy twierdzą inaczej kłamią albo składają obietnice
    przedwyborcze. Mając telefon z wifi, mozesz sie połączyć z siecią wifi.
    po uzyskaniu takiego połaczenia, mozesz je wykorzystać w taki sposób w
    jaki pozwala na to twój telefon. Za półączenie wifi swojemu operatorowi
    GSM nie płacisz
    1: jeśli masz mozliwość zainstalowania skype - prawdopodobnie bedzie
    jakos tam działał
    2: jeśli masz przeglądarkę stron www (opera) to mozesz na ekranie
    telefonu przeglądać strony dostosowane do przegladarki. Akurat opera
    radzi sobie z wieloma stronami, ale moze sobie nie poradzić z bankiem,
    lub inną ulubioną stroną, (szczególnie gdy projektant uważa ze wszyscy
    uzywają panoramy 24" i Internet explorera 7)

    Wiec (przeczę sobie) w wiekszości przypadków na Twoje pytanie należałoby
    odpowiedzieć tak. jednak mając na uwadze fakt ze "z telefonu" przegląda
    sie strony internetowe raczej z konieczności a nie z przyjemności, to
    okazuje sie ze te strony przeglądane z "musu" niekoniecznie prawidłowo
    sie otwierają. JEśli napiszesz jaka konkretnie strona Cie interesuje i
    jaki masz/chcesz telefon - napewno sprawdzimy.

    ToMasz