  • Data: 2017-11-17 23:49:10
    Temat: Re: więzienie za cofanie licznika
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2017 o 20:22, Kris pisze:

> [...]

    ja też

    > No i?
    > Mityczny" przebieg" jest dal Ciebie ważniejszy czy stan techniczny auta?

    no... w sumie przebieg też byłby ważny, gdyby nie to że kręcą. Bo
    niektórych aut nie kupiłbym ze 180.000 przebiegu, wolałbym takie ze
    100.000 albo 300.000 (bo przy tych magicznych 200.000 jest najwięcej do
    wymiany- dwumasa, wtryski itp.)
    No ale że kręcą to nawet na przebieg nie patrzyłem, chociaż wydaje mi
    się że w mojej karierze mam drugie auto z realnym przebiegiem (pierwsze
    270.000, a to drugie miało przy zakupie 180.000 w 4 lata- jak na takie
    auto trochę mało, ale odkupione od firmy która zbankrutowała, użytkowane
    tak naprawdę przez 3 lata)

    Łukasz