  • 1. Data: 2011-11-09 22:57:17
    Temat: wielokrotne kieszenie na dyski
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Kiedyś widziałem takie kieszenie mocowane na dwie zatoki 5.25", które
    posiadały w sobie 2 lub 3 wyjmowane szuflady na dyski 3.5". Nie umiem
    tego teraz znaleźć, a jak wpisuję w google słowa kluczowe to wiadomo ->
    miliony stron z kieszeniami "zwykłymi", pojedynczymi.

    Może ktoś mógłby poratować linkiem do takich wielokrotnych wyjmowalnych
    kieszeni ewentualnie zasugerował jak odpytywać google o nie?

    Krystian

  • 2. Data: 2011-11-10 00:28:52
    Temat: Re: wielokrotne kieszenie na dyski
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    >
    > Może ktoś mógłby poratować linkiem do takich wielokrotnych wyjmowalnych
    > kieszeni ewentualnie zasugerował jak odpytywać google o nie?

    Takoje?

    http://uk.eetnordic.com/product.aspx?id=SNT-2131+SAT
    A&path=MicroStorage-2-x-5.25-bay-for-3-HDD-Black

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-11-10 04:40:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krystek napisa?(a):

    > Może ktoś mógłby poratować linkiem do takich wielokrotnych wyjmowalnych
    > kieszeni ewentualnie zasugerował jak odpytywać google o nie?

    Wpisz: kieszeń backplane

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2011-11-10 07:54:02
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    G Nowak wrote:
    > Takoje?
    >
    > http://uk.eetnordic.com/product.aspx?id=SNT-2131+SAT
    A&path=MicroStorage-2-x-5.25-bay-for-3-HDD-Black

    Tak, dzięki!

    Krystian

  • 5. Data: 2011-11-10 07:54:27
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    januszek wrote:
    > Wpisz: kieszeń backplane

    Dzięki, o to chodziło!

    Krystian

  • 6. Data: 2011-11-10 11:41:07
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-11-10, o godz. 08:54:27
    Krystek <k...@u...pl> napisał(a):

    > Dzięki, o to chodziło!

    Są też na 4 dyski w pionie w miejsce 3 zatok 5,25". Tylko zwróć uwagę
    na chłodzenie dysków bo tak upchnięte bez wentylacji potrafią się
    grzać.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2011-11-10 12:34:28
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-10 08:54, Krystek wrote:

    A&path=MicroStorage-2-x-5.25-bay-for-3-HDD-Black

    Gdyby Cie interesowalo mam na zbyciu uzywana (sprawna) obudowe SuperSwap
    4100 z promise. Cena na pewno bedzie atrakcyjna, w razie czego prosze o
    maila - w adresie email zamiast rafalweb wpisz rafal.

  • 8. Data: 2011-11-10 18:49:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Krystek pisze:
    > Może ktoś mógłby poratować linkiem do takich wielokrotnych wyjmowalnych
    > kieszeni ewentualnie zasugerował jak odpytywać google o nie?

    Firma chenbro produkuje kilka modeli np:

    http://www.chenbro.com/corporatesite/products_detail
    .php?sku=184

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2011-11-10 18:51:53
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > http://www.chenbro.com/corporatesite/products_detail
    .php?sku=184

    Przykładowe oferty:

    http://www.ebay.de/itm/Storage-Kit-SATAII-SAS-SK335-
    Backplane-5-3-Chenbro-/360166758181?pt=LH_DefaultDom
    ain_77&hash=item53db9c9725

    http://www.ebay.de/itm/Storage-Kit-SATAII-SAS-SK323-
    Backplane-3-2-Chenbro-/360166758175?pt=LH_DefaultDom
    ain_77&hash=item53db9c971f

    --
    pozdrawiam
    Piotr