eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywielkie buRe: wielkie bu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder3.eternal-september.org!news.
    eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wielkie bu
    Date: Thu, 12 Dec 2024 19:57:56 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 53
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <12x2n9om3n76p$.5ao2y23hcs2w.dlg@40tude.net>
    Reply-To: e...@f...pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 12 Dec 2024 20:58:07 +0100 (CET)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="92bfe91d6756bf38ee279af8b2e9e7ff";
    logging-data="3066788";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18jI3wgl++G/+6PEy33jFpROMW2tIIzdcs="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:A6WeU7xPkuAf5vspyua6dKKJGZ8=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727024
    [ ukryj nagłówki ]

    in <news:12x2n9om3n76p$.5ao2y23hcs2w.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > On Wed, 11 Dec 2024 18:43:03 GMT, PiteR wrote:
    >> samochód robi buuuu i nie wkręca się na obroty gdy: 1. z opony
    >> ucieka powietrze i została 1 atm
    >
    > To silnikowi raczej nie przeszkadza.

    ale auto nie leci więc kierowca ciśnie mocniej.

    >> 2. trzyma zacisk hamulcowy
    >
    > To się koło grzeje.

    ale auto nie leci więc kierowca ciśnie mocniej.


    >> 3. na letnich jedziemy po śliskim
    >
    > Wtedy wręcz odwrotnie - silnik wchodzi na obroty,
    > a auto wjezdza w drzewo, słup, płot, rów ..

    nie
    kierowca czuje ze auto nie przyśpiesza, opony jeszcze nie zrywaja na
    full kontaktu więc kierowca wrzuca wysoki bieg gdzie jechał na 3 teraz
    wrzuca 4 i niskie obtoty używa i auto brzmi buuuuuuu.


    >> 4. nieszczelnośc wydechu sonda lambda dostaje tlen
    >
    > A lampka "check engine się świeci"?
    > Tryb awaryjny ?

    nie swieci bo mały przeciek np pęknięty kolektor kreska ze zyletka nie
    wchodzi wpływa na sonde ale za mało zeby komp zdecydował zapalic check

    >> co jeszcze?
    >> nieszczelne zawory, jeden garnek osłabł?
    >
    > na 3 cylindrach, czy tam 2 z 3, auto słabo jedzie.

    oo to to mnie interesuje
    jak wtedy jest? jak to się czuje?

    ale chyba wtedy zawsze jeden słaby garnek pogarsza zapalanie na dotyk?


    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG DSG EGR DPF FSI TDI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: