  • 21. Data: 2012-06-14 21:01:30
    Temat: Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "m" napisał:

    > Dla porządku - poleć te inne firmy. W sumie na Komputroniku się świat
    > nie kończy i warto wiedzieć gdzie się mogę jeszcze zaopatrywać.

    Przestań męczyć jak dziecko. Jeśli chcesz znaleźć opinie o firmach/sklepach
    komputerowych wejdź na Googla i spytaj. Wiesz jak sie nim posługiwać? Ja
    radzę omijać Koputronik szerokim łukiem i to wszystko. Dla mnie EOT.

    Remek

  • 22. Data: 2012-06-14 23:26:15
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.06.2012 21:01, Remek pisze:

    > Przestań męczyć jak dziecko. Jeśli chcesz znaleźć opinie o firmach/sklepach
    > komputerowych wejdź na Googla i spytaj.

    No super rada. Zamiast pracować będę siedział i dniami czytał opinie o
    innych sklepach.

    Piszesz tak jakby tych innych sklepów było w sumie 3 :).
    '
    > Wiesz jak sie nim posługiwać? Ja
    > radzę omijać Koputronik szerokim łukiem i to wszystko.

    Omijanie ma to do siebie, że trzeba coś znaleźć w zamian. Jak dotąd, w
    mojej okolicy nie zauważyłem konkurencji w której miałbym lepiej.

    > Dla mnie EOT.

    Ta, ponarzekać to potrafi. Ale jak proszę o jakąś konstruktywność
    krytyki - to EOT.

    p. m.

  • 23. Data: 2012-06-15 00:09:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Remek" napisał:

    > Robert Winkler:
    >
    > "nie dość że żeby zmieściś się w cenie trzeba było wybrać model
    > posiadający o 1/3 mniej pamieci operacyjnem,
    > to jeszcze dysk twarty to tylko 500GB,
    > Samsung miał 6 GB ramu i 1TB-owy dysk.
    > Pozostaje też pytanie, gdzie jest ta matryca FullHD?
    > FullHD to 1920 × 1080 a nie 1366 x 768
    > No i taki mały drobiazg
    > "Zainstalowany system operacyjny: Brak"
    > czyli do tych 2399 zł trzeba doliczyć jeszcze cene systemu operacyjnego."
    >
    > to robi rzeczywiście pozytywnw wrażenie. Kupuj u nich. Kto Ci broni? Ja
> [...]

    Napiąłeś się, ale nie trafiłeś. W przytoczonym cytacie Robert odnosił się do
    zupełnie innego sklepu i jego oferty.
    http://www.x-kom.pl/p/75990-notebook-laptop-15,6-del
    l-inspiron-q15r-i5-2450m-4gb-500-dvd-rw-gt525.html

    JoteR

  • 24. Data: 2012-06-15 09:07:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    m nabazgrał(a):

    > Ta, ponarzekać to potrafi. Ale jak proszę o jakąś konstruktywność
    > krytyki - to EOT.

    Zostaw trolla w spokoju, szkoda klawiatury, z takimi nie ma co rozmawaić.

  • 25. Data: 2012-06-15 09:13:27
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 08:35:36 +0200, Chris napisał(a):

    > Mirek Ptak nabazgrał(a):

    aptopy_i_netbooki/Sam
    >>> sung_SERIES_3_NP300V5A_S05PL_.html prosze, rzuccie okiem, czy jest OK?
    l-inspiron-q15r-i3-235

    > Coś ci się chyba linki pomieszały bo proponujesz della:
    >
    > Procesor Intel Core i3-2350M (2.3 GHz, 3 MB cache)
    > Typ ekranu Błyszczący, WLED
    > Przekątna ekranu 15.6" HD
    > Nominalna rozdzielczość 1366 x 768
    >
    > Tak więc sporo gorsza konfiguracja.

    Czasy, gdy Samsumg był 'do niczego' minęły.

  • 26. Data: 2012-06-15 13:14:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-15 09:13, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Czasy, gdy Samsumg był 'do niczego' minęły.

    Zależy dla kogo :) i zależy o jakim sprzęcie mówimy.
    Ja tego złomu w życiu więcej nie kupię.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 27. Data: 2012-06-15 14:24:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mirek Ptak napisa?(a):

    [...]

    > Ja tego złomu w życiu więcej nie kupię.

    Ok, ale co konkretnie kupiłeś i w jaki sposób okazało się to złomem?

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 28. Data: 2012-06-18 09:36:47
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Zostaw trolla w spokoju, szkoda klawiatury, z takimi nie ma co rozmawaić.

    Naganiacz oszustów i naciągaczy z Komputronika? To najgorszy gatunek łobuzów
    wyznających zasadę, że owieczki trzeba strzyc. Napisałem o własnych
    doświadczeniach. Zapłaciłem 840,- zł za monitor, który gdzie indziej
    kosztował 400 parę zł. To jest trollowanie??? A sklepów nikomu szukał nie
    będę. To juz byłaby przesada. Spadaj na drzewo.

    Remek

  • 29. Data: 2012-06-18 09:46:59
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Remek nabazgrał(a):

> [...]
    > indziej kosztował 400 parę zł. To jest trollowanie??? A sklepów nikomu
    > szukał nie będę. To juz byłaby przesada. Spadaj na drzewo.

    Wracaj do szkoły dzieciaku .... mamy wolny rynek i każdy może dawać ceny
    jakie mu się podobają.
    Ci co sprzedawali tanio popadali już dawno a teraz kupujący wydzwaniają po
    dystr. panie pomóż bo sprzedawca się zwinął ....

  • 30. Data: 2012-06-18 09:52:08
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.06.2012 09:36, Remek pisze:

    > Naganiacz oszustów i naciągaczy z Komputronika? To najgorszy gatunek łobuzów
    > wyznających zasadę, że owieczki trzeba strzyc.

    Że niby ja jestem naganiaczem z Komputronika czy Chris?

> [...]
    > kosztował 400 parę zł. To jest trollowanie??? A sklepów nikomu szukał nie
    > będę. To juz byłaby przesada. Spadaj na drzewo.

    Reasumując, nie wiadomo jaki sklep by był lepszy zamiast Komputronika,
    ale Komputronik jest be bo:

    a) Remek kupił tam drogo monitor,
    b) kilka osób w sieci się na Komputronika skarży, w szczególności na...
    c) ...to że kupiło tam drożej niż mogło kupić gdzie indziej.

    Sorry, nie przekonuje mnie to :).

    p. m.