  • Data: 2012-05-31 22:40:30
    Temat: Re: większe spalanie 1.9 TDI BXE 105 KM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 May 2012 15:46:14 +0100, X-Man napisał(a):

    > no właśnie nie rozumiem co jest w tym śmiesznego że tankuję 30 litrów a nie np.
    > 55 ?

    No niby nic, ale mnie by sie nie chcialo.
    Jeszcze bym zrozumial tych co to np tankuja za okragla kwote, no 200.48 zl,
    wchodza, daja banknot, wychodza, ale tak na codzien ?

    Masz jakies glebsze przemyslenia o zaletach nie tankowania do pelna,
    czy ekonomiczne wyksztalcenie oburza sie na takie zamrazanie gotowki ?

    No i po co przed trasa lac do pelna ?

    J.