  • 1. Data: 2015-10-24 09:11:00
    Temat: widget pogoda - denerwujący dźwięk przy odblokowywaniu ekranu
    Od: user <f...@f...pl>

    Wie ktoś jak wyłączyć dźwięk powiadamiania podczas odblokowywania ekranu
    ale tylko pod dłuższej nieaktywności gdy odświeża się widget pogoda?
    dźwięk brzmi jak by przychodził sms i pochodzi właśnie z tej aplikacji.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-10-26 09:52:48
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    user wrote:
> [...]
    > ekranu ale tylko pod dłuższej nieaktywności gdy odświeża się widget
    > pogoda? dźwięk brzmi jak by przychodził sms i pochodzi właśnie z tej

    Wyłącz widget na chwilę i sprawdź. To nie jest trudne.
    Poza tym nie napisałeś jaki widget, jaki telefon itd.

    Jakub

  • 3. Data: 2015-10-27 21:29:58
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2015-10-26 o 09:52, Jakub Danecki pisze:

    > Wyłącz widget na chwilę i sprawdź. To nie jest trudne.
    > Poza tym nie napisałeś jaki widget, jaki telefon itd.
    >
    > Jakub

    Telefon Samsung Galaxy S5, system Android 5.1.1 , Widget "Pogoda"
    wbudowany w system.

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-10-28 03:14:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "user" n0oms8$j0j$...@n...news.atman.pl

    > Telefon Samsung Galaxy S5, system Android 5.1.1 , Widget "Pogoda" wbudowany w
    system.

    Można trwale (nie odżyje po restarcie) dezaktywować -- czy jakoś podobnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-10-28 11:48:34
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty.invalid>

    user wrote:
    > TeleGOWNO GamGunS sraxy suka.piec, system androGOWNO 99 , wXiXdXgXeXt
    > "Pogoda" wbudowany w system.

    qrwa zajevvschona! to jevvsche TFU lajno, ktore zaXowalem, wypowiedz
    PO *SLOWIANSKU* ty spijaczu usraelskich szczyn, lykaczu usraelskiej
    spermy, zarloku usraelskiego GOWNA!

    Rosjanie czyli SLOWIANIE nazywaja to ?????????, czyli *przyrząd* !!!!
    Rosjanie SZANUJA sie i nie robia z siebie usraelGOWNA, ktore to ty z
    siebie robisz!!!!!!!

    najgorsze *scierwo* *lajni* sie z MORD-NATO!!!

    usrael niebawem *ZNIKNIE* na zawsze z map i historii dzieki atomowemu
    gradowi od wybawiciela ludzkosci Rosji!

    ???? http://tinyurl.com/p8lzmte ????? http://tinyurl.com/ojkq4sg ????

  • 6. Data: 2015-10-28 18:56:54
    Od: user <f...@f...pl>

    > "user" n0oms8$j0j$...@n...news.atman.pl

    > Można trwale (nie odżyje po restarcie) dezaktywować -- czy jakoś podobnie.

    Ale mi nie chodzi o usunięcie widget pogoda tylko wyłączenie
    powiadomienia dźwiękowego po odświeżeniu pogody który brzmi jak sms.

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2015-10-28 19:08:16
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale mi nie chodzi o usunięcie widget pogoda tylko wyłączenie
    > powiadomienia dźwiękowego po odświeżeniu pogody który brzmi jak sms.

    Moze jest tam mozliwosc wybrania dzwieku? Wtedy moglbys wybrac z listy
    cos typu Silent lub podlozyc milczaca mp3. Zgaduje, nigdy nie spotkalem
    sie z halasujacym widgetem.

  • 8. Data: 2015-10-28 21:03:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "user" n0r297$pj$...@n...news.atman.pl

    "Jakub Danecki" 562de9e0$0$9568$6...@n...neostrada.pl

    JD> Wyłącz widget na chwilę i sprawdź. To nie jest trudne.
    JD> Poza tym nie napisałeś jaki widget, jaki telefon itd.

    u> Telefon Samsung Galaxy S5, system Android 5.1.1 , Widget "Pogoda"
    u> wbudowany w system.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'