  • 1. Data: 2009-05-10 15:44:59
    Temat: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE

    Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
    zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
    oczywiście uzyskanego efektu.

    Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2009-05-10 16:39:34
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "kakmar" napisał :
    > http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE
    > Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
    > zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
    > oczywiście uzyskanego efektu.

    Sprawa oczywista. Kierowca Vento nie mógł widzieć motocykla wyskakującego
    spomiędzy terenówki a ciężarówki. Wyprzedzał z prawej strony ciężarówkę
    jadącą środkowym pasem, na dodatek być może widział terenówkę wyprzedzającą
    po lewej stronie, skąd miał wiedzieć że między nimi jest jeszcze moto. Na
    szczęście dla kierowcy motocykla przewaga prędkości nad Vento nie była
    bardzo duża i skończyło się na heblowanku.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-05-10 16:54:27
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Sprawa oczywista. Kierowca Vento nie mógł widzieć motocykla
    > wyskakującego spomiędzy terenówki a ciężarówki.

    Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma
    pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego. Przeciw niemu widzę
    tylko brak kierunku.

    Mateusz Mirski

  • 4. Data: 2009-05-10 17:00:09
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > oczywiście uzyskanego efektu.
    >
    > Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

    ale jakie środki zaradcze? trzebabyło tak nie zapierdalać, już nie wspomnę o
    tym że w tym przypadku pierwszeństwo miała puszka. Chociaż przy tej
    prędkości motocykla to ciężko byłoby zauważyć moto w lusterku.
    i żeby nie było tak, jeżdże na moto ;-)

    pozdr.

  • 5. Data: 2009-05-10 17:09:40
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > ale jakie środki zaradcze? trzebabyło tak nie zapierdalać, już nie wspomnę

    Nawet jakby puszka nie miała pierszeństwa to moto winny bo: dozolona
    przekroczona i manewr niebezpieczny.

    DM

  • 6. Data: 2009-05-10 17:33:31
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Henio pisze:

    > ale jakie środki zaradcze? trzebabyło tak nie zapierdalać, już nie wspomnę o
    > tym że w tym przypadku pierwszeństwo miała puszka. Chociaż przy tej
    > prędkości motocykla to ciężko byłoby zauważyć moto w lusterku.

    przede wszystkim to było niemozliwe bez wzgledu na predkosc motocykla.
    W lusterku vento widac było tylko ciezarówke i to pewnie tez nie w
    całosci, nastepnego lewego pasa na pewno nie, bo ciezarowka skutecznie
    go zasłaniała

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-05-10 17:56:56
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

> [...]
    > oczywiście uzyskanego efektu.
    >
    > Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

    Ale o co chodzi?
    Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i
    już. Normalna sprawa w mieście.

    pozdr.
    Mystik

  • 8. Data: 2009-05-10 18:04:37
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ale o co chodzi?
    > Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i

    uf. myslałam ze tylko ja tak kombinuje.
    Szczerze mówiac w normalnym ruchu ( bez wzgledu na to czy to autem czy na
    moto) nawet bym świadomie nie zarejstrowala takiej sytuacji.. ot, jedna z
    tysiaca które mnie spotykaja. Niebezpiecznego i nic zaskakujacego tam nie
    widze,... a na zastanawianie sie kto był na prawie a kto nie w takiej
    sytuacji nie ma czasu. Instynkt ratuje dupe.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 9. Data: 2009-05-10 19:16:06
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 10 May 2009 15:44:59 +0000 (UTC), kakmar <k...@g...com>
    wrote:

    >Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

    Odpaliłem film, patrze uważnie, patrzę, patrzę, czekam na wspomniana
    akcje, patrze i...film sie skonczył :) Obejrzałem pozniej drugi raz i
    dopiero zajarzyłem, że to chodziło o Vento. Ale co w tym szczególnego
    czy niecodzienniego? Jak sie zapierdala, to predzej czy pozniej ktos
    ci droge zajedzie. Norma.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 10. Data: 2009-05-10 19:19:53
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.05.2009 Mystik <m...@p...pl> napisał/a:
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale o co chodzi?
    O ocenę wg. własnego widzimisię, czy dobrze że hamował? Czy może
    kombinowałbyś inaczej? I jeśli tak to jak. Hamowanie wydało, ale
    chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.

    > Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i
    > już. Normalna sprawa w mieście.

    Ależ oczywistych oczywistości i mądrych mądrości można pisać bez liku.
    Dlatego pozwoliłem sobie z góry poprosić o rozdzielenie w
    komentarzach przyczyn, od oceny decyzji o hamowaniu.

    Tytuł miał być zabawny, wyszło jak zwykle.

    --
    kakmaratgmaildotcom