eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego. › Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
  • Data: 2009-05-12 14:23:22
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-05-12 13:04, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > ??
    > Wez sie zdecyduj czego chcesz.

    Czytaj ze zrozumieniem zamiast od razu odpisywać.

    > Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy, jest wolny, wiec wlaczasz
    > kierunek i zmieniasz pas. Patrzac oczywiscie w tylne lusterka i obserwujac

    Żadne ze środkowego na lewy. Jakbyś nie zapamiętał to przypomnę,
    rozmawiamy w wątku w którym sytuacja niebezpieczna powstała kiedy
    dwóch jadących nieomal spotkało się na pasie środkowym.

    > sytuacje przed toba. Jak jest tyl wolny to konczysz manewr. Po co patrzysz w
    > bok? Spodziewasz sie, ze cos ci sie tam zmaterializuje znikad?

    Zmaterializuje ? Ach ta dzisiejsza młodzież. :-)
    Czegoś tak prozaicznego jak inny pojazd który chce wjechać na ten sam
    pas ruchu nie bierzesz pod uwagę ?

    > Zreszta jak przenosisz wzrok tyl-przod to sila rzeczy musisz katem oka
    > widziec to co sie dzieje z boku. Jak masz z tym problem to polecam wizyte u
    > okulisty bo mozesz miec zawezone pole widzenia. Serio mowie.

    Ja nie jestem żabą nie mam pola widzenia bliskiemu 360stopni więc
    nie przenoszę wzroku tył-przód. Tył widzę tylko w lusterkach
    a jak zmieniam pas to patrzę czy z drugiej strony na ten pas
    ktoś nie wjeżdża. Ale przejmuj się, następnym razem skasujesz
    moto jak spotkasz tam kogoś kto robi to co ty tyle że z drugiej
    strony. I winny będzie oczywiście ten ktoś by ty to normalny
    "miszcz kierownicy" jesteś.