eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
  • Data: 2009-05-11 17:02:35
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.05.2009 Nikanor <p...@g...com> napisał/a:

    > Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.

    Dokładnie to auto zaczyna manewr wcześniej i powoli, auto jest wcześniej
    przy przerywanej rozdzielającej pasy. Ale gdy się wtedy przerwie
    oglądanie to wątpię czy ktokolwiek zgadnie co robi. Motocykl lecąc
    własnym tempem zaczyna manewr później, ale robi go szybciej. Zauważ że
    kierownik motocykla zauważa powolny manewr vento (mimo braku kierunku)
    i zaczyna hamować gdy vento jedzie jeszcze lewymi kołami po przerywanej.
    Jest już wtedy na środkowym. Wtedy gdy jeszcze srebrna terenówka jest
    bliżej, a motocykl jedzie od niej szybciej. Przelatuje po łatach na i
    tarce na środek pasa, celując w narożnik vento. Wtedy dopiero terenówka
    wyprzedza o długość maski VW. Kierownik srebrnego auta tym czasem sam
    najeżdża na przerywaną, nieśpiesznie wyprzedzając vento.
    Motocykl hamuje nie zmieniając kierunku. Vento przejeżdża prawymi kołami
    przerywaną w momencie zrównania prędkości pojazdów. Potem już tylko
    uprzejmie nadstawia mu środek kufra, ale motocykl jedzie wolniej.

    > Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o wiele
    >
    > Mógł spojrzeć i wszystko zrobić wzorowo, tylko w momencie kiedy
    > rozpoczął manewr (patrzył w lusterko i wrzucił kierunkowskaz)
    Oj nie było kierunku, A dałby on tą sekundę na nudę. Ale to nie ważne,
    napisz co byś zrobił?

    > motocykl był jeszcze schowany za ciężarówką. A jak zerknął ponownie w
    > lusterko i zobaczył najeżdżającego na dupę wyścigowca to już było za
    > późno na spierdalanie, więc powoli, nienerwowo dokończył manewr.
    Nie widział, niewielu patrzy, a miał tylko 1,3s, ale to bez znaczenia.

    > I słusznie. Też bym tak zrobił.

    A to ja przepraszam.

    --
    kakmaratgmaildotcom