eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
  • Data: 2009-05-11 18:16:41
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fe06eaa9-da65-4f43-8c49-45ce83363c1b@e20g2000vb
    c.googlegroups.com...

    >A motocykl nie bryknął na ten pas w momencie, kiedy Vento rozpoczął
    >był już manewr? Tzn. z włączonym kierunkowskazem przesuwał się w do
    >linii dzielącej pasy?

    On nie ma kierunku. I nie dzielac wlosa na czworo to mniej wiecej rowno
    rozpoczynaja manewr zmiany pasa. Tylko motocykl konczy go szybciej.
    Widzisz, kazdy rozpatruje ten jeden przypadek na bazie wlasnych doswiadczen.
    Ja mam tak, ze zmieniajac pas _do konca_ tego manewru patrze do tylu czy
    wlasnie nie nadciaga tam cos innego :) Czasami zdazalo sie, ze zostawialem
    pol pasa wolnego jadac po linii bo wlasnie puszczalem takiego szybkiego
    motocykliste. Wole to niz zaparkowanie w tyle mojego auta jakiegos innego
    pojazdu. A tu gdyby doszlo do dzwonu to mozna by orzec klasyczne zajechanie
    drogi.
    IMO oczywiscie.

    pozdr

    --