eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczejRe: ?wiat?a drogowe w dzie? - inaczej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ?wiat?a drogowe w dzie? - inaczej
    Date: Fri, 20 Jul 2012 21:53:38 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <juck12$dng$3@node2.news.atman.pl>
    References: <ju79bv$v75$1@news.task.gda.pl> <ju7eot$keg$1@node2.news.atman.pl>
    <ju8b37$hi4$1@inews.gazeta.pl> <ju8c0t$uvu$1@news.task.gda.pl>
    <ju9niv$fer$1@inews.gazeta.pl> <ju9on1$957$1@news.task.gda.pl>
    <ju9psb$8ij$1@inews.gazeta.pl> <jucapp$1em$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-93-154-234-66.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1342821218 14064 93.154.234.66 (20 Jul 2012 21:53:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jul 2012 21:53:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657533
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-07-20, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    >> Ale alternator i regulator napiecia te same co u mnie (kwadraciak), czyli
    >> nadmiar pradu idzie w gwizdek. Jak ten gwizdek nie da rady, to czeka Cie
    >
    > nadmiar raczej nei idzie w gwizdek - alternator wytwarza tyle na ile jest
    > zapotrzebowanie. Po prostu nie pracuje na pe?nej mocy
    >
    Niestety jednak tak jest. W normalnym alternatorze masz wirnik wzbudzany
    napieciem z instalacji, w "motocyklowym" sa stale magnesy wiec produkowana
    moc jest jedynie zalezna od obrotow, a nadmiar trzeba puscic w powietrze
    na regulatorze.

    Na szybko: http://www.czesci-moto.pl/k115,elektryka-regulatory-
    napiecia.html
    nawet masz opis:
    "Nowy regulator napięcia do odprowadzania nadmiaru prądu z instalacji."

    Po to maja wlasnie uzebrowanie, czesto montuje sie je gdzies z przodu, zeby
    mialy wystarczajace chlodzenie.

    W zwyklym alternatorze masz regulowany prad wzbudzenia wirnika i jest
    produkowane tyle mocy ile aktualnie jest potrzebne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: