  • Data: 2010-04-15 14:42:35
    Temat: Re: wiarygodnosc sklepu foto ...
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no to jest jakies 6500 PLN liczac srednio funta po 4,20
    A zwazywszy na to, ze 5dmark2 to juz sprzet leciwy wiec kto wie... na
    allegro taki zestaw to min. 9499
    Np. ceny elektroniki w Japoni sa ok. 20 % nizsze niz u nas , wiec wszytsko
    jest mozliwe, tyle, ze patrzac na forum na dpreview to moze i to faktycznie
    krzak

    Ceny niewatpliwie kusza ...

    Uzytkownik "Profesor Nic" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    On Apr 15, 2:17 pm, "LUKAS" <a...@p...pl> wrote:
    > jakis czas temu pytalem ohttp://www.digitsys.net/
    >
    > ale jest jzu kolejny
    >
    > http://www.vkcameras.net/
    >
    > ceny sa nizsze srednio o 1000 pln przy cenach rzedu 3000-4000 zl w PLN
    >
    > Kupowal ktos cos tam ? bo nie wydaje mi sie, zeby to byl jakis krzak...

    Krzak jak nic! Pomysl rozsadnie, przeciez ceny od razu ich zdradzaja.
    Nie ma takich cen jak np 1729Eur za 5d mark II + 24-105...

    T.