  • 11. Data: 2004-07-23 13:56:30
    Temat: Re: wiadomo cos moze na temat obnizki DSL'a z tepsy
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    maz wrote:

    > i co z tego, jak w Poznaniu dla przykładu dialogu nie ma ?

    Ale autor pierwzsego posta pisał z Wrocławia.

    T.

  • 12. Data: 2004-07-23 15:19:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 23 Jul 2004 15:29:06 +0200, "Pablo" <p...@n...org>
    wrote:

    >Wczoraj mój dobry znajomy, pracownik &tp mówił mi o nowej opcji DSL2
    >od 1 sierpnia, ponoć cena ma być porównywalna z obecnym DSL1, dlatego
    >wnioskuję, że 1 i 0,5 stanieje. Pozdrawiam!

    o tym słyszy się już dosyć długo

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 13. Data: 2004-07-24 13:30:52
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Fri, 23 Jul 2004 15:29:06 +0200, Pablo wrote:

    > Wczoraj mój dobry znajomy, pracownik &tp mówił mi o nowej opcji DSL2
    > od 1 sierpnia, ponoć cena ma być porównywalna z obecnym DSL1, dlatego
    > wnioskuję, że 1 i 0,5 stanieje. Pozdrawiam!

    Dobrze jeśli się to sprawdzi, bo gdyby TP coś 'odbiło' i np.
    wprowadziliby limity na Neo 640, to wtedy taki podzielony na 4 osoby
    iDSL 2Mb w cenie obecnego 1Mb będzie dobrą alternatywą dla Neo :)

    Szkoda, że Dialog nie ma większego zasięgu...

    --
    Tom

  • 14. Data: 2004-07-24 14:40:14
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 24 Jul 2004 15:30:52 +0200, tm <m...@i...pl> wrote:

    >Dobrze jeśli się to sprawdzi, bo gdyby TP coś 'odbiło' i np.
    >wprowadziliby limity na Neo 640, to wtedy taki podzielony na 4 osoby
    >iDSL 2Mb w cenie obecnego 1Mb będzie dobrą alternatywą dla Neo :)

    ...ale polityką tepsY jest sprzedać jak najwięcej neo a nie
    InternetDSLi...

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 15. Data: 2004-07-24 15:05:14
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    futszaK napisał(a):

    > ...ale polityką tepsY jest sprzedać jak najwięcej neo a nie
    > InternetDSLi...

    Nie do konca. Kilka razu juz slyszalem, ze kiedy firma decydowala
    sie na neo to TPSA laskawie informowalo, ze do instalacji neo
    nie ma mozliwosci technicznych ale za to moga od reki zalozyc idsl-a ;)

    j.

  • 16. Data: 2004-07-26 19:16:54
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    januszek wrote:
    > Potanial. Ale ten z Dialogu. 96 za instalacje, 99 abonament. Ceny brutto
    > dla 1Mb.

    to tak jakby twierdzic ze auto jest poprostu "okazaja zycia" tylko po
    zobaczeniu jej karoseri ;-)