-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wezly na A1
Date: Wed, 5 Jun 2013 11:43:26 +0200
Organization: private
Lines: 40
Message-ID: <7190527822$20130605114326@squadack.com>
References: <17pfsj8e9e4js$.1odt490b68j29.dlg@40tude.net>
<komv08$s57$4@dont-email.me> <8976219089$20130605111917@squadack.com>
<komvnm$s57$5@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: ip-37-109-65-57.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: somewhere.invalid 1370425406 2477 37.109.65.57 (5 Jun 2013 09:43:26 GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2013 09:43:26 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <komvnm$s57$5@dont-email.me>
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Priority: 3 (Normal)
X-Authenticated-User: squadack
X-Comment-To: masti
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494188
[ ukryj nagłówki ]Hello masti,
Wednesday, June 5, 2013, 11:17:42 AM, you wrote:
[...]
>>> wiadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę to gigantyczne
>>> koszty związane są z przewożeniem ogromnych mas ziemi, która najpierw
>>> trzeba wywieźć a potem przywieźć odpowiednią
>> Tylko niech mi ktoś wyjaśni, gdzie tu ten jeden wiadukt mniej, skoro ja
>> widzę jeden wiadukt więcej:
>> http://goo.gl/maps/x2kaR
>> http://goo.gl/maps/shdhQ
>> http://goo.gl/maps/VYB1u
>> http://goo.gl/maps/z98xs
>> a nawet dwa więcej:
>> http://goo.gl/maps/5tXso
>> W każdym z tych miejsc na potrzeby "trąbki" trzeba było wybudować
>> dodatkowy wiadukt obok już istniejących. Wcześniej nie trzeba było tych
>> wiaduktów - gdzie ten zysk?
> a jak inaczej chciałbyś te drogi połączyć? zamiast trąbki musiąłbyś
> zrobić pełną koniczynkę czyli kilka wiaduktów więcej.
Przecież te drogi były połączone. Pełna koniczynka jest konieczna, gdy
obie drogi są o dużym ruchu a tu jedynie na skrzyżowaniu z 46 jest
trochę większy ruch. Na pozostałych skrzyżowaniach ruch jest
symboliczny i normalny wjazd i zjazd by wystarczył. Taki jak tam był.
Ja naprawdę mam duże wątpliwości co do tego, czy dodatkowy wiadukt
jest tańszy od dwóch budek, jakie byłyby potrzebne przy starym
rozwiązaniu...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.13 11:50 J.F.
- 05.06.13 11:47 masti
- 05.06.13 11:56 J.F.
- 05.06.13 11:58 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.13 11:59 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.13 11:56 masti
- 05.06.13 12:13 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.13 12:11 masti
- 05.06.13 12:12 masti
- 05.06.13 12:25 Smok Eustachy
- 05.06.13 12:21 masti
- 05.06.13 12:29 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.13 12:27 masti
- 05.06.13 12:33 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.13 12:40 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=