  • Data: 2011-06-13 15:18:27
    Temat: Re: weryfikacja trasy
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Jun 2011 15:11:23 +0200, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >No ale jak wpadnie do Torunia w godzinach szczytu to straci nerwy, włosy
    >i od groma czasu ;). Chyba, że będzie to weekend, to wtedy zapraszam na
    >spacer po starówce :)

    no fakt, czasu trochę można stracić. A włosy i nerwy to już od
    osobnika zależy; ja mam wciąż bujną czuprynę :-)
    Ja staram się wakacyjne trasy traktować jako możliwość odwiedzenia
    różnych miejsc po drodze (np. teraz w planach Malbork, był kiedyś
    zamek w Gniewie), do których (uważam, że) nie opłaca się jechać
    specjalnie.

    Chyba zresztą gorzej ze starówki wyjechać na południe (przez "ślimak"
    pod mostem i potem przez most) niż przejechać przez nią w drodze na
    północ?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski