eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody`webasto` › Re: `webasto`
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 24 Dec 2010 14:51:52 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: `webasto`
    References: <if1ieq$bou$1@inews.gazeta.pl> <if1q5v$jk$1@news.onet.pl>
    <4d1470ef$1@news.home.net.pl> <if1tct$63k$4@news.net.icm.edu.pl>
    <if20cf$p0k$1@inews.gazeta.pl>
    <4d148a2b$0$2428$65785112@news.neostrada.pl>
    <if21uf$qp$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <if21uf$qp$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <4d14a577$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.197.245
    X-Trace: 1293198711 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2500 83.23.197.245:9921
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337337
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-24 12:59, kamil pisze:
    > On 24/12/2010 11:55, Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> A jak sobie radziła z immobiliserem komputera, które nie uruchomi
    >> silnika dopóki nie dostanie kodu który powinien znajdować się jedynie w
    >> kluczyku?
    >
    > Kazdy solidny alarm ma swoj immobiliser, wiec w czym problem?

    To jest inna sprawa.
    Alarmy mają dodatkowe rozłączane obwody które mają uniemożliwić
    uruchomienie samochodu nawet kluczykiem, tak długo jak nie zostanie
    wyłączony alarm.

    Natomiast immobiliser w ECU samochodu działa tak, że nie pozwoli
    uruchomić silnika dopóki pętla indukcyjna (czy jakiś podobny układ) nie
    odbierze kodu zapisanego w kluczyku.

    Więc nie ma możliwości żeby silnik pracował, kiedy kluczyka nie ma w
    okolicach stacyjki.

    Żeby jednak była taka możliwość trzeba chip tam przykleić na stałe
    (zazwyczaj tak się robi, bo najprościej), albo immobiliser się wyłącza w
    komputerze


    > Nie wiem, czy to prosta sprawa, autoryzowany dystrybutor alarmow zalozyl
    > i dzialalo.

    No tak, ale po takiej operacji może być dużo łatwiej ukraść samochód.
    Bo akurat immobiliser to jedno z poważniejszych utrudnień w odjechaniu
    samochodem, bo wymaga od złodzieja żeby ten przyszedł z własnym ECU i
    podmienił je przed jazdą.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: