  • Data: 2010-12-24 11:06:58
    Temat: Re: `webasto`
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Zeby było śmieszniej tak dla porównania - proszę zobacz sobie ile Wat
    > ma suszarka do włosów a potem tak dla jaj spróbuj podgrzać sobie nią
    > samochód.

    Zeszlej zimy , jako ze mam ogrodek, wlozylem 2x 2kW albo to bylo 1x1kW +1x2kW
    ale w sumie dwa grzejniki (china). No i odpalalem ten zestaw 2kW lub 3kW zeby
    mi rozgrzalo wszystko. Patent sredni bo wnetrze sie momentalnie nagrzewalo (no
    kilka minut) na tyle ze dzialy termostaty bimetaliczne w grzejnikach i
    normalnie je wylaczaly. Za to reakcja z zewnatrz na cieplo w srodku byla mala,
    marna. Zanim termostaty znow zadzialaly to mijalo znow troche czasu. Patent do
    kitu bo trzeba kabel zwijac i klamoty (grzalki) do bagaznika. Moze jakby
    termostaty przerobic ale...

    Wg mnie jedyne sensowne rozwiazanie to albo prawdziwe webasto albo defa warm up
    (tylko dla osob z ogrodkiem) bo zestaw jest bardziej samochodowy a grzejnik
    dosc maly (juz widze jak ktos to przykreca w swoim audi A6 z 2007 roku). No i
    jeszcze - zdalne odpalanie auta na pilota (sa odpowiednie zestawy) byle to
    zamontowal czlowiek z glowa i mozgiem i przy pomocy dobrego osprzetu jak styki
    wlaczajace silnik jedynie
    gdy masz luz i zaciagniety reczny. No i nie jest to chyba zgodne z prawem
    (pojazd z uruchomionym silnikiem bez nadzoru).