  • 101. Data: 2010-05-08 15:26:10
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    > No a jak to inaczej liczyć? Nie ma sms-ów za darmo gdy mi z portfela
    > ubywa
    > 30zł, no trudno, one są jakoś w te 30zł wliczone.

    Ale to absurdalny argument. Te absurdalne myślenie już ukazałem. To może
    inny przykład. Aby korzystać z tych smsów wcale nie wystarczy doładować za
    30zł, musisz się jeszcze najeść, bo bez jedzenia żyć się nie da, także do
    tych 30zł musisz dodać jeszcze koszta posiłków, itd itd.
    --

    Gdzie tu analogia ? Operatorzy nie dają kliemtom jedzenia tylko je odbierają
    (przez opłaty). A sms'ów nie biorą tylko dają (w ramach oferty).

  • 102. Data: 2010-05-08 15:27:53
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    > te smsy dostajesz wliczone
    > w te 30zł.

    No właśnie, dostajesz za darmo. Czyli darmowe.
    --

    To wszystko jest darmowe. Trzeba tylko zapłacić za skorzystanie z tej
    darmowości.

    Tylko nie pisz znowu, że
    aby mieć darmowe smsy to trzeba jednak wpłacić te 30zł i że przez to nie
    są darmowe. Bo tak samo musisz kupić telefon.
    --

    Chłopie, bez związku

  • 103. Data: 2010-05-08 15:37:47
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 17:16:17 niusy.pl <f...@o...pl.invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>
    >
    > A ja ofertę, co aby działało nie trzeba płacić. Bo 5zł/rok. No chyba że
    > sprowadzić temat do absurdu.
    > --
    >
    > Ale kto tu chce wyłącznie utrzymywać numer ?!

    No napisałeś że "musisz płacić co miesiąc trochę kasy by dalej działał."

    PS. Zrób coś z cytatami.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 104. Data: 2010-05-08 15:42:55
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 17:26:10 niusy.pl <f...@o...pl.invalid> napisał(a):

    > Gdzie tu analogia ? Operatorzy nie dają kliemtom jedzenia tylko je
    > odbierają (przez opłaty). A sms'ów nie biorą tylko dają (w ramach
    > oferty).

    Ale te darmowe smsy nie są wliczone w te 30zł. Są dodatkiem, prezentem, są
    darmowe.

    Płacisz za rozmowy przychodzące? Nie. Ale żeby je mieć też musisz
    doładować telefon lub opłacić abonament. Musisz mieć telefon. I można
    jeszcze inne koszta absurdalne wliczyć. Ale po co o tym pisać. Są darmowe
    i już.

  • 105. Data: 2010-05-08 15:44:28
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 17:27:53 niusy.pl <f...@o...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > aby mieć darmowe smsy to trzeba jednak wpłacić te 30zł i że przez to nie
    > są darmowe. Bo tak samo musisz kupić telefon.

    Co bez związku? Aby korzystać z darmowych usług i bonusów operatora nie
    potrzebujesz telefonu? Super.

  • 106. Data: 2010-05-08 15:46:19
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > 30 zł mam na rozmowy poza sieć i je wykorzystuję. A dodatkowo mam darmowe
    > smsy i mało tego, darmowe rozmowy w sieci. Nie są wliczone w "te 30zł",
    > sprawdzam billing. Więc skończ filozofować jak inni. Nie podoba się -
    > siedź w swojej sieci i nie płacz i nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma.

    Wy tak naprawdę ???

  • 107. Data: 2010-05-08 15:52:27
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

> [...]
    >
    > Ale kto tu chce wyłącznie utrzymywać numer ?!

    No napisałeś że "musisz płacić co miesiąc trochę kasy by dalej działał."
    A pisałem, że nie chce dzwonić ?

    PS. Zrób coś z cytatami.
    --
    Jak wysyłasz tak masz :-)

  • 108. Data: 2010-05-08 17:49:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-08 12:54, ALEX wrote:

    > Znaczy Play rozdając płatne po 0gr SMSy dokłada do interesu?

    Nie pierwszy raz nie ostatni

    > 2000 * 0,4zł = 800 zł miesięcznie? Niezły jesteś ;-)

    Ja? Spytaj magików z Taśmowej :-)

  • 109. Data: 2010-05-08 17:55:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-08 19:49, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

> [...]

    Przekłamałem: 15 gr. Ale MMS nadal 90

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=307&news_id=4300&layout=1&page=text

  • 110. Data: 2010-05-08 18:56:13
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

> [...]
    > oferty).

    Ale te darmowe smsy nie są wliczone w te 30zł. Są dodatkiem, prezentem, są
    Jak dostaniesz taki prezent bez płacenia 30-tu to pogadamy o jego
    darmowości.

    Płacisz za rozmowy przychodzące? Nie. Ale żeby je mieć też musisz
    doładować telefon lub opłacić abonament.
    --
    Akurat za rozmowy przychodzące płaci wystarczająco dużo dzwoniący by nie
    musiał odbierający. Aczkolwiek ... utrzymanie coś jednak musi kosztować.

    Musisz mieć telefon. I można
    jeszcze inne koszta absurdalne wliczyć. Ale po co o tym pisać. Są darmowe
    i już.
    --

    Chodzi o to, że jak by nie patrzeć dostajesz te sms'y w ramach usługi za
    którą płacisz. Bez niej ich nie dostaniesz.