  • Data: 2010-05-06 16:46:05
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-05-2010 o 10:53:34 gruper <g...@g...pl> napisał(a):

    > obecnie cena za minutę połączenia jest niewiele wyższa od kosztu smsa do
    > innej sieci!

    Bo to ile każą sobie płacić operatorzy za smsy to jawne rżnięci klientów.
    Ile jeszcze mogą, to rżną. A podejrzewam że to są wielkie pieniądze
    dlatego nie łatwo zrezygnować z tego i być tym pierwszym kto to uczyni. W
    obecnym czasie powinny być bezwarunkowo całkowicie bezpłatne. Zmowę w tym
    temacie bym porównał do przykładowego dalszego ciągnięcia rozliczenia
    minutowego rozmów.

    Właściwie jest to chyba jedyne moje poważne zastrzeżenie do obecnej
    polityki operatorów. No może jeszcze stawki na net. Ale smsy stanowczo
    przebijają. Mnie osobiście to nie dotyczy bo ładuje Fresha co miesiąc min
    30zł i mam darmo, ale to moja opinia obiektywna. Bo czym innym jest zwykłe
    generowanie zysków, a czy innym rżnięcie w seksie zbiorowym jaki uprawiają
    jeszcze wszyscy operatorzy.
    A jak jet za granicą w tym temacie?

    --
    pzdr, Piotr M