  • Data: 2010-05-06 19:19:39
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-05-2010 o 20:32:54 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > To zrozumiałe, że nie wszyscy ekscytują się cennikami. Niektórzy mają
    > ciekawsze rzeczy do roboty, albo są zbyt mało inteligentni, aby to
    > ogarnąć. Ani to, ani to nie jest ani dziwne, ani naganne.

    Bezgraniczna tolerancja i zrozumienie od Ciebie płynie ;)
    A może być inaczej. Może być niezrozumiała właśnie ta ekscytacja
    cennikami. Ale ta ekscytacja to często po prostu zainteresowania a nawet
    pasja. Oczywiście że 1gr w tą czy tamta to pikuś, ale jak to dobrze zawsze
    o tym porozmawiać. Bo nic nie jest przypadkiem, nawet ten 1 grosz :) Ale
    za dużo gadaniny (pisaniny) o tym groszu może także być dziwne i naganne.
    Bo można bić pianę ( nie wiem, trollować, albo jak ten Kargul z Pawlakiem
    :) ) a ten grosz nie bije po kieszeni.

    > Za wiele innych rzeczy komórkowi wyjadacze przepłacają, co pewnie
    > wywołuje zdziwienie "specjalistów" w innych dziedzinach. Takie życie.

    Co przepłacają komórkowi wyjadacze?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?