  • Data: 2011-11-24 11:17:42
    Temat: Re: wawa->katowice
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Michał sirapacz Gut, Thu, 24 Nov 2011 10:23:32 +0100, pl.misc.samochody:

    > Cztery (!!!) wątki niżej jest identyczny wątek. IDENTYCZNY. (tylko w
    > przeciwnym kierunku)

    widzialem ten watek i dowiedzialem sie jedynie o tym ze utrudnienia sa(u
    mnie nie jest on 4ty - uzywam thunderbirda jako czytnikai jest inaczej
    zrobione sortowanie). Szukalem info w gogolach ale tam same informacje z
    2010..

    natomiast z tamtych odpowiedzi za wiele nie wynika

    jest gdzies jakas strona gdzie sa zaznaczone odcinki remontowane? to
    wtedy sam sobie trase uloze