  • Data: 2011-11-24 17:20:17
    Temat: Re: wawa->katowice
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam pytanie czy gierkowka juz zrobiona jest? cos mi sie obilo o uszy ze
    > jest rozkopana. Jesli jest rozryta to jak najszybciej dojechac do katowic
    > z wawy a potem z katowic do lodzi?
    > musze obskoczyc warszawe katowice i lodz jednego dnia - wczesniej
    > elegancko sie wyrabialem ale nie wiem jak teraz.

    Witam,
    Jedz gierkowka, czesc ruchu jest juz przeniesiona na nowa nitke, idzie
    zdecydowanie szybciej, niz jeszcze pare miesiecy temu.
    Jak wyjedziesz z wawy rano - 5.30-6.00 to w Katowicach spokojnie bedziesz na
    10.00.
    CB wiadomo wskazane, sporo suszenia, ostanio takze na 50tkach postawionych
    na zwezkach.
    Pzdr
    Adan