  • 1. Data: 2012-02-07 16:23:24
    Temat: wave 3 opinie
    Od: "Dominik C. " <n...@w...pl>

    Podoba mi sie ten telefon i zamierzam go kupic.
    Wiem ze ma Bada OS i jest mniej aplikacji niz na androida, ale to nie
    istotne. Oczekuje sporadycznego ale przyzwoitego dostepu do www.
    I teraz pytanie do uzytkownikow Wave 3 jakie wady i zalety posiada ten
    telefon.

  • 2. Data: 2012-02-07 20:26:09
    Temat: Re: wave 3 opinie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.02.2012 17:23, Dominik C. pisze:
> [...]
    > istotne. Oczekuje sporadycznego ale przyzwoitego dostepu do www.
    > I teraz pytanie do uzytkownikow Wave 3 jakie wady i zalety posiada ten
    nie nie nie nie. Mam kolegę który się napalił na bada os, podpisał umowę
    i "wziął" jakiegoś wave. Może chłopak na komputerach i telefonach sie
    nie zabardzo zna, ale klnie na czym świat stoi. szczytem rozpaczy był
    moment w którym chciał sprzedać to dziadostwo, a okazało się ze
    3miesieczny (wtedy) raczej nie niski model wyceniany na allegro jest ok
    200-300zł. Ogólnie niezadowolony na maksa. Jedyne co jest OK to pisanie
    smsów. Z tego co ja miałem słuchawkę w ręce, to nawigacji brak, bardziej
    skomplikowane strony nie działają. o filmikach na tvn24 - zapomnij. tak
    samo film.avi - jemu "nie prądzi". Być może są jakieś programy do tego
    (nawet napewno są) ale nie działa.
    Opinia którą wyraziłem jest mało precyzyjna, a nawet może w niektórych
    momentach przesadziłem, ale jescze raz mówie jak tą słuchawkę miałem 2
    razy w ręce, natomiast przez ostatnie pół roku nie słyszałem od kolegi
    ani jednego dobrego słowa na jej temat (pracujemy razem)

    Reasumując, jeśli chcesz na nim zobaczyć stronę www.cośtam.pl - poproś
    kogoś niech Ci sprawdzi jak ta stona na ekraniku wygląda. weź pod uwagę
    rozdzielczość ekranu i szybkość przesuwania konkretnej strony www -
    takiej rozbudowanej, a nie obrazka 500kb.

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-02-08 11:52:58
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

> [...]
    > istotne. Oczekuje sporadycznego ale przyzwoitego dostepu do www.
    > I teraz pytanie do uzytkownikow Wave 3 jakie wady i zalety posiada ten
    Mam od półtora roku WAVE S8500 i jestem baaardzooo zadowolony. Pierwsze
    co zrobiłem, to wgrałem firmware full niebrandowany. Bada śmiga
    sprawnie, ma wszystko to co jest potrzebne. Router Wi-Fi, odtwarzanie i
    nagrywanie filmów w HD, sprawny Bluetooth, radio. Przeglądarki
    internetowej nie używam, bo do tego to mam lapka i kompa. Miałem już
    trochę fonów, ale ten jest zdecydowanie najlepszy. Aplikacji jest już
    sporo. Bateria trzyma 10 dni :-) Właśnie zabieram się za aktualizację do
    Bada 2.0.
    Osobiście polecam

    WOJtek

  • 4. Data: 2012-02-08 15:31:30
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Podoba mi sie ten telefon i zamierzam go kupic (...)

    IMHO jest to dobre rozwiązanie.

    Wave jest bardzo dobrze wykonany, szybki i oferuje wszelkie pozytywy jakie
    niesie OS. Np. wielozadaniowość. Bada wizualnie nawiązuje do Samsungowej
    wersji Andro z nakładką Touch Wiz. Fakt, aplikacji jest mniej, dużo mniej
    niż w Markecie, ale i tak jest sporo. Skoro Ci na nich aż tak nie zależy, to
    powinieneś z Wave być zadowolony.

    Pozdrawiam,
    Wycior

  • 5. Data: 2012-02-08 17:59:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.02.2012 21:26, ToMasz pisze:
    > nie nie nie nie. Mam kolegę który się napalił na bada os, podpisał umowę
    (...)
    mało wyraznie napisałeś o jaki model chodzi. JEdnak ta słuchawka którą
    ma kolega to coś innego niż gt-s8600. Tak czy owak za 9 stów to ja bym
    wybrał coś lepszego..

    ToMasz