  • 41. Data: 2011-08-24 18:56:18
    Temat: Re: warto lać droższego diesla?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tatanka

    > Spalanie na zwyklym 7-7,2 /100km , na Ultimate 6,6-6,8l / 100km.
    > Mierzone metodą - full tank, licznik zero, full tank, litry *100 /
    > przejechane km. Kilkukrotnie.

    Chciałeś, żeby tak wyszło, to wyszło. Test porównawczy, w którym
    testujący jest świadomy co testuje i w dodatku zależy mu (choćby
    podświadomie) na takim, a nie innym wyniku jest pozbawiony jakiejkolwiek
    wartości. Wynik który otrzymałeś jest zupełnie nierealny, po prostu
    inaczej jeździłeś wiedząc co masz w baku i tyle.

    Jakieś autoświaty robiły kiedyś takie testy, zawsze wyszło, że różnica
    zarówno w mocy jak i w spalaniu jest +/- żadna, a oni są zawsze pierwsi
    do wyciągania idiotycznych wniosków.

  • 42. Data: 2011-08-24 20:30:08
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "mister" wrote:
    > a ja myslalem, ze tylko ja mam takie spostrzezenia o tym paliwie.

    Też myślałem, że tylko ja tak mam. Może to znak, że z paliwami orlenu
    coś się dzieje? ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 43. Data: 2011-08-24 21:24:48
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    .Peeter wrote:

    > Niestety nie mogę porównać tego do zwykłego ON, bo to auto nigdy
    > nie miało takiego w baku, a przynajmniej nie za mojej kadencji. ;-)

    I slusznie. Tez bym nie sprawdzal, bo jeszcze by wyszlo, ze na ON z
    tesco jezdzilby tak samo, jak na vpower... ;>>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 44. Data: 2011-08-24 23:09:40
    Od: lukz <l...@v...pl>

    > Jeśli nie wiadomo w czym jest lepsza, to po co ją tankować?

    Dla lepszego samopoczucia ;)

  • 45. Data: 2011-08-24 23:11:27
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "McRella" <

    > Witam. Jak w temacie - czy warto lać droższe paliwo, mam na myśli np
    > Verva czy V-power lub Lotos dynamic. Jedno auto z common rail, drugie
    > stary klekot VW... Na pełnym zbiorniku to różnica kilkunastu złotych,
    > a to już kilka litrów paliwa więcej :]

    Tankowałem Gold na Statoil, Ultimate na BP i VPower na Shelu, nie widzę,
    nie czuję żadnej różnicy w stosunku do np Lukoil :) przy okazji pragnę
    obalić kolejny mit o paliwie za zachodnią już nie granicą - tankowania w
    rejonie Frankfurtu ned Menem - żadnej różnicy w stosunku do naszych
    paliw.

    tym radosnym akcentem...

    Pozdrówki

  • 46. Data: 2011-08-24 23:19:35
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Rafał Grzelak" wrote:
    > I slusznie. Tez bym nie sprawdzal, bo jeszcze by wyszlo, ze na ON z
    > tesco jezdzilby tak samo, jak na vpower... ;>>

    E tam. Szela mam pod nosem, zbyt leniwy jestem na turlanie sie pół miasta,
    żeby zapłacić trochę taniej. ;-) I skoro na vervie kopcił, to na ON z tesco pewnie
    nastąpiłoby natychmiastowe unicestwienie silnika. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 47. Data: 2011-08-24 23:39:36
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ".Peeter"

    > Testowane na 1.9 TDI PD ARL 150@185KM, strojony na vpower diesel:

    Do strojenia używaliście zwykłych magnesów, czy neodymowych i czy poza
    przewodami paliwowymi daliście również na dolot? Pytam, ponieważ ja
    dałem pod podwozie 400 neodymów, które odpychają mnie od biegunów
    zmniejszając wagę auta - od razu czuć, że idzie jak burza i się
    zastanawiam, czy jeszcze nie dać magnesów pod ON z Tesco?

  • 48. Data: 2011-08-25 07:17:07
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2011-08-23 16:43, McRella pisze:
    > W dniu 2011-08-23 16:12, Paweł Muszyński pisze:
    > j :]

    > nie rozszczelniła się pompa, nie ciekną przewody?

    Nie.

    Nawet w instrukcji jest napisane, że można lać :-)

    P.

  • 49. Data: 2011-08-25 09:32:13
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Przemysław Czaja napisał:
    > Pytam, ponieważ ja dałem pod podwozie 400 neodymów

    I auto Ci nie kopci spod podwozia?
    (neodym = nowy dym) ;-)

  • 50. Data: 2011-08-25 11:08:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "McRella" napisał w wiadomości
> [...]
    >Verva czy V-power lub Lotos dynamic. Jedno auto z common rail, drugie
    >stary klekot VW... Na pełnym zbiorniku to różnica kilkunastu złotych,

    Nalej, sprawdz, napisz na grupe.

    Moj zlom nie chce nic zaoszczedzic.

    J.