-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de
!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 24 Aug 2011 17:38:44 +0200
From: s2p <s...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0) Gecko/20110812
Thunderbird/6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: warto lać droższego diesla?
References: <j30b0m$c2f$1@mx1.internetia.pl>
<4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<4e54060e$0$3502$65785112@news.neostrada.pl>
<4e5418d2$0$3508$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4e5418d2$0$3508$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110824-1, 2011-08-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 40
Message-ID: <4e551b1a$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.33.205
X-Trace: 1314200346 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2457 83.27.33.205:24554
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393917
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-23 23:16, s2p pisze:
> W dniu 2011-08-23 21:56, marcin pisze:
>> Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>> news:4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>>> Samochód spala BioEstra więcej, następuje oczywisty spadek mocy, stąd
>>> jego
>>> niższa cena.
>>
>> Oczywisty tzn. o ile ? O pół mocy czy dwa KM ? Pojechałeś na hamownię czy
>> powtarzasz _pierdoły_ ? A nawet jak spadnie o ciut, to niektórzy używają
>> auta do jeżdżenia, a nie ścigania :]
>>
>> Z "oczywistych" wniosków różnych znajomych wynika też jasno, że na
>> paliwach
>> premium "auto jeździ szybciej" a na "stacjach supermarketowych
>> rozrzedzają
>> paliwo" :]
>>
>> Co do rozszczelniających się pomp i rozpuszczanych przewodów,
>>> to pierdoły.
>>
>> Pierdoły powtarzasz nie mając pojęcia o rzeczy. W niektórych starszych
>> dieslach _występują_ usterki spowodowane biokomponentem w paliwie - nie
>> wytrzymują elementy układu zasilania silnika w paliwo. Rozpuściły się nam
>> kiedyś wężyki w mercedesowskim 2,4D i z pompy pociekło. Uprzedzam
>> pytanie -
>> tak, pociekło dlatego, że zaczął być lany biodesel. Teoretycznie w
>> nowszych
>> autach (okolice 2000 i młodsze) nie powinno być problemu.
>>
>> pozdr
>> m
>>
> Ta;) Ja mieć Ford Fiesta 1.8 D 1991 rok czyli długo przed problemem 2k:)
> i normalnie lać Bio estra i nic nie cieknąć. Jak samochód dojeb@#$,
> mercedes 1988 po milionie kilometrów to co się dziwić że ciekło.
Subtelne uczucie znajomych których namówiłem na frytkę, bez sugerowania
mówili że nastąpił zauważalny dla nich spadek mocy.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.11 18:56 to
- 24.08.11 20:30 .Peeter
- 24.08.11 21:24 Rafał Grzelak
- 24.08.11 23:09 lukz
- 24.08.11 23:11 Przemysław Czaja
- 24.08.11 23:19 .Peeter
- 24.08.11 23:39 Przemysław Czaja
- 25.08.11 07:17 Paweł Muszyński
- 25.08.11 09:32 Bartłomiej Zieliński
- 25.08.11 11:08 J.F
- 25.08.11 12:26 Rafi
- 25.08.11 13:00 Czarek Daniluk
- 25.08.11 13:01 Czarek Daniluk
- 25.08.11 17:36 Lukasz
- 25.08.11 17:40 Lukasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
Najnowsze wątki
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-09-13 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-09-13 Zabrze => Projektant/Expert PHP Laravel (e-commerce) <=
- 2024-09-13 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-09-13 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-09-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-09-13 Warszawa => Senior IT Project Manager <=