eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywarto lać droższego diesla? › Re: warto lać droższego diesla?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 23 Aug 2011 23:18:57 +0200
    From: s2p <s...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0) Gecko/20110812
    Thunderbird/6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: warto lać droższego diesla?
    References: <j30b0m$c2f$1@mx1.internetia.pl>
    <4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <j30g84$del$1@mx1.internetia.pl>
    <4e541850$0$3508$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4e541850$0$3508$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110823-0, 2011-08-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 42
    Message-ID: <4e54196f$0$3508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.19.124
    X-Trace: 1314134383 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3508 83.27.19.124:22663
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393815
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-23 23:14, s2p pisze:
    > W dniu 2011-08-23 17:15, McRella pisze:
    >> W dniu 2011-08-23 16:55, s2p pisze:
    >>> W dniu 2011-08-23 15:46, McRella pisze:
    >>
    >>>
    >>> Samochód spala BioEstra więcej, następuje oczywisty spadek mocy, stąd
    >>> jego niższa cena. Co do rozszczelniających się pomp i rozpuszczanych
    >>> przewodów, to pierdoły.
    >>
    >> może i tak, ale moje problemy z rozszczelnioną pompą i cieknącymi
    >> przewodami i wężykami przelewowymi zdarzały się akurat po dolaniu
    >> bioestra lub OR
    >>
    >>>
    >>> Popychającym pierdoły o rozszczelnianiu pomp, radzę poczytać chodź by
    >>> serwis www Orlenu. Bioestry dodawane są nawet do V-Powerów i Ultimatów w
    >>> całej europie ze względu na dyrektywę unijną. Koncerny paliwowe są
    >>> zmuszone stosować bioestry w paliwach, inaczej grożą im kary.
    >>
    >> nie wiem, w każdym razie czytałem kiedyś na stronie VW, że stosowanie
    >> bioestrów czy dodatków oleju roślinnego do tego silnika bez przeróbek
    >> jest "no reccomended"
    >> Ostatnio byłem zmuszony w grudniu ub roku wlać toto i zaraz pociekł
    >> przewód od pompy do wtryskiwacza a podgrzany na głowicy biodiesel
    >> wydawał przedziwny zapach, dużo milszy niż zapach ON i to jedyna jego
    >> przewaga IMO ;)
    >> Poza tym rano miałem duże trudności z uruchomieniem busa.
    >
    > oleju roślinnego do tego silnika bez przeróbek
    > > jest "no reccomended"
    >
    >
    > Chłopaku bo do oleju roślinnego trzeba podgrzewacz, inaczej wszystko się
    > zatka.
    > Jeszcze raz powtarzam, poczytaj BP poczytaj Orlen, w każdym ON nawet
    > super duper V-Power Ultimate jest domieszka minimum 5% estra;]
    >
    > Skoro pociekl przewó to znaczy że już dojechany a nie dlatego że lałeś
    > Bio. Lałem Bio do Fiesty 1.8 D na F Forda ;] i nic nie ciekło!

    wytrawny rocznik 1991 napomnę;]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: