-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
ia.pl!not-for-mail
From: McRella <n...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: warto lać droższego diesla?
Date: Tue, 23 Aug 2011 17:15:31 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 26
Message-ID: <j30g84$del$1@mx1.internetia.pl>
References: <j30b0m$c2f$1@mx1.internetia.pl>
<4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-0-181.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1314112580 13781 77.253.0.181 (23 Aug 2011 15:16:20 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Aug 2011 15:16:20 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: avast! (VPS 110823-0, 2011-08-23), Outbound message
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0) Gecko/20110812
Thunderbird/6.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393706
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-23 16:55, s2p pisze:
> W dniu 2011-08-23 15:46, McRella pisze:
>
> Samochód spala BioEstra więcej, następuje oczywisty spadek mocy, stąd
> jego niższa cena. Co do rozszczelniających się pomp i rozpuszczanych
> przewodów, to pierdoły.
może i tak, ale moje problemy z rozszczelnioną pompą i cieknącymi
przewodami i wężykami przelewowymi zdarzały się akurat po dolaniu
bioestra lub OR
>
> Popychającym pierdoły o rozszczelnianiu pomp, radzę poczytać chodź by
> serwis www Orlenu. Bioestry dodawane są nawet do V-Powerów i Ultimatów w
> całej europie ze względu na dyrektywę unijną. Koncerny paliwowe są
> zmuszone stosować bioestry w paliwach, inaczej grożą im kary.
nie wiem, w każdym razie czytałem kiedyś na stronie VW, że stosowanie
bioestrów czy dodatków oleju roślinnego do tego silnika bez przeróbek
jest "no reccomended"
Ostatnio byłem zmuszony w grudniu ub roku wlać toto i zaraz pociekł
przewód od pompy do wtryskiwacza a podgrzany na głowicy biodiesel
wydawał przedziwny zapach, dużo milszy niż zapach ON i to jedyna jego
przewaga IMO ;)
Poza tym rano miałem duże trudności z uruchomieniem busa.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.11 18:20 Bydlę
- 23.08.11 21:56 marcin
- 23.08.11 22:08 J.F.
- 23.08.11 22:27 Dominik
- 23.08.11 22:54 Krzysztof 45
- 23.08.11 23:09 Mateusz
- 23.08.11 23:13 lukz
- 23.08.11 23:14 s2p
- 23.08.11 23:16 s2p
- 23.08.11 23:17 s2p
- 23.08.11 23:18 s2p
- 23.08.11 23:19 s2p
- 23.08.11 23:30 Karolek
- 23.08.11 23:42 BartekK
- 24.08.11 01:43 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO