-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
ia.pl!not-for-mail
From: McRella <n...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: warto lać droższego diesla?
Date: Tue, 23 Aug 2011 17:15:31 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 26
Message-ID: <j30g84$del$1@mx1.internetia.pl>
References: <j30b0m$c2f$1@mx1.internetia.pl>
<4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-0-181.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1314112580 13781 77.253.0.181 (23 Aug 2011 15:16:20 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Aug 2011 15:16:20 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4e53bf95$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: avast! (VPS 110823-0, 2011-08-23), Outbound message
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0) Gecko/20110812
Thunderbird/6.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393706
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-23 16:55, s2p pisze:
> W dniu 2011-08-23 15:46, McRella pisze:
>
> Samochód spala BioEstra więcej, następuje oczywisty spadek mocy, stąd
> jego niższa cena. Co do rozszczelniających się pomp i rozpuszczanych
> przewodów, to pierdoły.
może i tak, ale moje problemy z rozszczelnioną pompą i cieknącymi
przewodami i wężykami przelewowymi zdarzały się akurat po dolaniu
bioestra lub OR
>
> Popychającym pierdoły o rozszczelnianiu pomp, radzę poczytać chodź by
> serwis www Orlenu. Bioestry dodawane są nawet do V-Powerów i Ultimatów w
> całej europie ze względu na dyrektywę unijną. Koncerny paliwowe są
> zmuszone stosować bioestry w paliwach, inaczej grożą im kary.
nie wiem, w każdym razie czytałem kiedyś na stronie VW, że stosowanie
bioestrów czy dodatków oleju roślinnego do tego silnika bez przeróbek
jest "no reccomended"
Ostatnio byłem zmuszony w grudniu ub roku wlać toto i zaraz pociekł
przewód od pompy do wtryskiwacza a podgrzany na głowicy biodiesel
wydawał przedziwny zapach, dużo milszy niż zapach ON i to jedyna jego
przewaga IMO ;)
Poza tym rano miałem duże trudności z uruchomieniem busa.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.11 18:20 Bydlę
- 23.08.11 21:56 marcin
- 23.08.11 22:08 J.F.
- 23.08.11 22:27 Dominik
- 23.08.11 22:54 Krzysztof 45
- 23.08.11 23:09 Mateusz
- 23.08.11 23:13 lukz
- 23.08.11 23:14 s2p
- 23.08.11 23:16 s2p
- 23.08.11 23:17 s2p
- 23.08.11 23:18 s2p
- 23.08.11 23:19 s2p
- 23.08.11 23:30 Karolek
- 23.08.11 23:42 BartekK
- 24.08.11 01:43 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security