  • 1. Data: 2013-10-25 16:24:22
    Temat: warszawka
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    Ktoś wie co to wybudowali na placu niedaleko Politechniki Warszawskiej?
    chodzi mi o budynek z dużym napisem SAMSUNG? a niżj lub obok PayU...
    naprzeciwko Riviery... coż tam się za tajne służby zagnieździły?

  • 2. Data: 2013-10-25 16:55:46
    Temat: Re: warszawka
    Od: "kk" <...@...pl>

    > chodzi mi o budynek z dużym napisem SAMSUNG? a niżj lub obok PayU...

    To hotel MDM.
    Samsung wyposażył go w system telewizyjny ... pewnie za reklamę.

  • 3. Data: 2013-10-25 17:34:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-10-25 16:55, kk wrote:

    > To hotel MDM.
    > Samsung wyposażył go w system telewizyjny ... pewnie za reklamę.

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | -->
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    Włodek ;-)

  • 4. Data: 2013-10-25 17:43:31
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Włodek ;-)

    wal się cioto

  • 5. Data: 2013-10-26 00:36:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l4duus$m5e$1@node2.news.atman.pl...
    > Ktoś wie co to wybudowali na placu niedaleko Politechniki Warszawskiej?
    > chodzi mi o budynek z dużym napisem SAMSUNG? a niżj lub obok PayU...
    > naprzeciwko Riviery... coż tam się za tajne służby zagnieździły?

    Zebra Tower

    http://warszawa.wikia.com/wiki/Zebra_Tower

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2013-10-26 10:08:39
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a już myślałem, ze to jakaś filia samsunga ;o)

  • 7. Data: 2013-10-26 13:17:00
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-10-25 16:24, inny punkt siedzenia... pisze:
    > Ktoś wie co to wybudowali na placu niedaleko Politechniki Warszawskiej?
    > chodzi mi o budynek z dużym napisem SAMSUNG? a niżj lub obok PayU...
    > naprzeciwko Riviery... coż tam się za tajne służby zagnieździły?

    Zebra - tam się mieści R&D Samsunga.
    Zresztą nie tylko tam.
    Software, firmware itd..

    Adam

  • 8. Data: 2013-10-26 13:35:57
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Zebra - tam się mieści R&D Samsunga.

    to znaczy co bo nie rozumiem?

  • 9. Data: 2013-10-26 13:59:52
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-10-26 13:35, inny punkt siedzenia... pisze:

    > to znaczy co bo nie rozumiem?

    R&D - Research & development.

    Czyli tworzenie oprogramowania do telewizorów , odbiorników telewizji
    cyfrowej i innych.

    Adam

  • 10. Data: 2013-10-26 14:01:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>