  • 21. Data: 2013-10-28 16:53:34
    Temat: Re: warszawka
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    okaże...

  • 22. Data: 2013-10-28 20:55:54
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-10-28 15:52, inny punkt siedzenia... pisze:

    > w a jakich latach był werbunek?
    > pytam z ciekawości, nie zdziwię, jak się okarze, że zatrudnili
    > abiturientów PO...
    Stała rotacja , zchn, aws, pis, po ,sld, psl itd końca nie widać.
    Kogo obchodzą przekonania polityczne.

    Na pewno nie koreańczyków.
    Jest jednak pewna prawidłowość. To my pracujemy dla nich a nie oni dla nas.

    Dla nich istotny jest cel a nie poglądy.
    Wiem bo rozmawiałem z ich szefem.

    Adam

  • 23. Data: 2013-10-29 10:50:27
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 20:55:54 UTC+1 użytkownik Adam Górski
    napisał:

> [...]
    >
    > Jest jednak pewna prawidłowość. To my pracujemy dla nich a nie oni dla nas.
    >
    > Dla nich istotny jest cel a nie poglądy.

    Werbunek idzie cały czas (ogłoszenia na rd.samsung.pl). W połowie 2003r w starym
    biurze na Szturmowej mieli koło 20-tu osób. Teraz jest 100 (słownie sto) razy więcej.
    4 biura w Warszawie, do tego Poznań, Łódź i nowe w Krakowie.

  • 24. Data: 2013-10-29 13:33:33
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzięki, dobrze posłuchać co tam w trawie piszczy...

  • 25. Data: 2013-10-29 13:37:28
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    Romana też tam przyjeli?

  • 26. Data: 2013-10-29 13:51:00
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-10-29 13:37, inny punkt siedzenia... pisze:
    > Romana też tam przyjeli?

    Bez względu na przekonania polityczne... odpuść.
    Potrzebne Ci są te pyskówki ? Czerpiesz z tego przyjemność ?
    Gówniarskie zachowanie nie wnosi niczego.

    Po co ? "Bo on zaczął ?" To nie podstawówka. Ta grupa jeszcze trzyma
    poziom.

    Adam

  • 27. Data: 2013-10-29 13:53:27
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ależ ja się pytałem zupełnie poważnie, chciałbym poznać imperium Romana (to
    drugie po elektrodzie)?
    ale może faktycznie nie powinienem o to pytać.

  • 28. Data: 2013-10-29 17:53:25
    Od: l...@g...com

    użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    4 biura w Warszawie, do tego Poznań, Łódź i nowe w Krakowie.

    Dobrze wiedziec. Gdyby obecna mi sie znudzila to wiem gdzie szukac.
    Zarobki z tego co przez chwile poczytalem 2-10kzl zaleznie od umiejetnsci i stazu.

  • 29. Data: 2013-10-30 16:11:25
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a swoją drogą poglądy nie mają znaczenia, da się jednak zauważyć, że
    zatrudniają samych POwców...