  • Data: 2011-11-12 10:17:32
    Temat: Re: wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    fenek wrote:
    > To trochę rozjaśnia sytuację, choć nie wyjaśnia po co Żakowi tyle
    > operatorów,

    Bo UKE dało dodatkowe punkty za nowych operatrorów wchodzących na rynek,
    którzy nie mają jeszcze koncesji.

    > nie mógłby poprzestać/skonsolidować to w jeden, czy dwa...

    Przecież to robi: Plus+Cyfrowy Polsat+Aero2+Mobyland+CenterNet+Sferia
    (no dobra, Sferia przeszła wirtualnie pod innego właściciela, ale
    bliskiego współpracownika SŻ).

    > Straszne zamieszanie. Czyli z sieci WRodzinie już nie da się zadzwonić
    > tanio do Torunia i nie jest to mohergsm? ;)

    Obejrzyj cennik, nie jestem na bieżąco.

    > Nie zamierzam korzystać z
    > tych sieci, tylko zaspokajam ciekawość

    Warto spróbować: ceny mają niskie, startery za darmo, do tego
    innowacyjna karta SIM
    (http://jdtech.pl/2011/09/aero2-rozdaje-startery-wro
    dzinie.html ) a na
    koniec to jedyny operator, który ma działający roaming z trzema
    operatorami na raz - kiedyś o tym wszyscy marzyli :) [cyt. "plus idea ani
    era w środku lasu nie odbiera" "a ja w lesie nawet mam 3G z Play"]

    Jakub