  • Data: 2012-02-23 22:02:31
    Temat: Re: w140 i licznik od nowa?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-23 17:04, to pisze:
    > begin Maciek

    > Chyba żartujesz. Auto tej klasy z takim przebiegiem wygląda w środku
    > niemal jak nowe (a na zdjęciu zupełnie jak nowe), nawet jak ma 30 lat.

    Potwierdzam, kolega mial dokladnie taka s-klasse z '96 tylko ze z czarna
    skora. przebieg realny miala wlasnie ponizej 200kkm (dokladnie nie
    pamietam, ale cos kolo 93kmil chyba), bo on to kupil jak mieszkal w
    irlandii, od kolegi z pracy (irlandczyka) i tam sladu zmeczenia wnetrza
    nie bylo. samochod wygladal, jakby tydzien wczesniej z placu fabrycznego
    zjechal. tylko ze na wyspie nie ma za duzo miejsca zeby narobic wiecej
    kilometrow...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)