  • 31. Data: 2012-07-04 17:59:57
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 17:48, Arni pisze:

    > nikogo nie wyganiam, jesli czegos tu nie chce to tylko tej gównianej
    > bramki. Nie uogólniaj proszę.

    Nienienie. Przypomiec Ci Twoje walki z Grzybolem ?

    > A czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Bo nie samozwanczego i nawet nie ja
    > temat u adminów zacząłem. Nie wiesz jak jest to sie wstrzymaj od ocen
    > cudzego postepowania. Nie wiem czy zauwazyłeś ile osób prezentuje
    > podobny punkt widzenia?

    Zauwazylem. 10 ? 15 ?

    > chciałes mi dopiec co? masz pecha, stopke uaktualniam tego dnia w ktorym
    > cos sie zmienia. Tak więc motocykl jest ciagle aktualny.

    Nie chcialem dopiekac.

    > a wyrazaj sobie. Usenet i tak niedługo umrze, przez takich jak Ty po
    > prostu zrobi to szybciej.

    WOW. Bede ryczal z tego powodu jak bobr.

    > I zostanie Ci wtedy takie jedno forum...

    Widzisz Arni... Ja mam jeszcze kolegow w realu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 32. Data: 2012-07-04 18:01:02
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    > Jak można mówić o merytoryce czegoś, czego nigdy nie było? Nigdy żadnego
    > argumentu to jak można go zapamiętać czy powtórzyć

    Kilka lat temu lublinring byl fajnym torem, teraz na nim mozna sie tylko
    zabic, koronnym argumentem jest "bo tak", a do tego nawet tematu na felieton
    nie potrafia wymyslic (=>"Customizing" Marcina Piotrowskiego z 14-06-2012 na
    motogenie i "personalizacja motocykli" Łukasza Tomaneka z 03-07-2012 na
    scigaczu).

    Czego wymagac od takiego "faktowego" redaktorzyny?

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 33. Data: 2012-07-04 18:55:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nienienie. Przypomiec Ci Twoje walki z Grzybolem ?

    Ależ Pszepana, tu nikt zemnom nie walczył. Wszyscy koledzy na tym forumie
    som grzeczni i mili. Słuzom cennom radom i pomocom, a jak ktus nowy tu
    zawita to od razu go lubiom. Bo oni som fajni. I fszystkich lubiom. Ciebie
    tez, tylko tak siem z Tobom droczom:-)

    --
    Grzybol

  • 34. Data: 2012-07-04 19:04:48
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > motogenie i "personalizacja motocykli" Łukasza Tomaneka z 03-07-2012 na

    Twoja wycieczka jest doskonałą ilustracją "poziomu merytorycznego" tej
    grupy. Bo:
    - nigdy nie krytykowałem lublinringu (nie wiem w ogóle skąd to
    nawiązanie). Przygotowaliśmy nawet kilka publikacji w sprawie obrony tego
    obiektu przed sprzedażą
    - pewnie chodzi Ci o Białą i Ułęż. Ja napisałem jedynie że to fajne
    miejsce do treningów ale słabe do ścigania się na czas (tyle i nic
    więcej). Reszta to wymysły różnych AZetów.
    - Boczo (autor felietonu o którym piszesz) NIE CZYTA Motogenu (możesz
    wierzyć lub nie), żal ściska że Twój błyskotliwy i jakże analityczny
    intelekt nie ogarnia opcji że raz na jakiś czas ktoś zrobi podobny temat
    - szkoda że nie zauważyłeś w swej merytorycznej poprawności, że Motogen
    regularnie kopiował od nas publikacje i newsy, a jedna z jego redaktorek
    nawet zyskała w środowisku dziennikarskim ksywę "Ania CTR+C"

    To jest właśnie rozmowa z Wami - przeinaczenia, przekłamania, albo jawne
    kłamstwa które próbujecie sprzedawać jako prawdę objawioną. Mi byłoby po
    prostu wstyd wystrugać takiego posta, nawet jeśli wiem że kiedyś papier, a
    dziś serwer wszystko przyjmie...

    > Czego wymagac od takiego "faktowego" redaktorzyny?

    No jeżeli oczekujesz z mojej strony lotu nurkowego do Twojego poziomu, to
    rzeczywiście masz zbyt wygórowane oczekiwania.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 35. Data: 2012-07-04 19:14:46
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 17:59, Kuczu pisze:

    > Nienienie. Przypomiec Ci Twoje walki z Grzybolem ?

    jak masz taka dobra pamiec to przypomnij sobie o co była walka

    > Zauwazylem. 10 ? 15 ?

    troszke jednak wiecej

    > Widzisz Arni... Ja mam jeszcze kolegow w realu.

    a ja znam osobiscie wielu ludzi stąd. Czy to oznacza, że mam zrezygnowac
    z precla jako formy kontaktu i przejsc tylko na priv?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 36. Data: 2012-07-04 19:32:24
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-04 19:04, Lovtza pisze:
    > Motogen regularnie kopiował od nas publikacje i newsy, a jedna z jego redaktorek
    > nawet zyskała w środowisku dziennikarskim ksywę "Ania CTR+C"

    Hmmm, w sumie sam tu siedzisz wiec sie zapytam czy ktokolwiek z tego
    motocyklowego "srodowiska" tworcow-pisarzy ma ukonczone dziennikarstwo
    chocby na poziomie marnego licencjata czy kazdy kto potrafi klepac w
    klawiature byle co i do publikacji gdziekolwiek, moze byc uznany za
    dziennikarza-felietoniste-reportera-oblatywacza-szuk
    acza sensacji i
    pasozyta?

    Powaznie pytam tymbardziej widzac ze macie we Wawce taki kierunek na
    Uniwerku (pewnie niejeden zreszta):

    Warszawa :
    Uniwersytet Warszawski
    Wydzial: Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
    Typ studiów: dzienne magisterskie
    Kryteria przyjęć: egzamin pisemny: egzamin predyspozycyjny sprawdzający
    uzdolnienia kandydata do wykonywania zawodu dziennikarza, składający się
    z 5 części: 1) test faktograficzny: wiadomości z zakresu kultury,
    polityki, historii 2) adiustacja językowo - stylistyczna tekstu 3)
    polemika z tekstem, 4) sprawozdanie z konferencji prasowej (lub panelu),
    5) sprawdzian wiedzy o mediach w Polsce; j. obcy (test); egzamin ustny:
    wiadomości o Polsce i świecie współczesnym (z elementami historii,
    polityki, geografii), wiedza o mediach polskich i zagranicznych.

    Adres: 00-047 Warszawa, Krakowskie Przedmieście 3
    Telefon, fax: (0-22)826-57-91
    Adres WWW: http://www.uw.edu.pl.

    Moze rozpropagujesz to w "srodowisku" na jakims spotkaniu prasowym czy
    co tam i niektorym "specjalistom" od strzepienia piora sie przyda jakies
    wyzsze wyksztalcenie kierunkowe ulatwiajace bicie piany i zachwyt z
    nowego rodzaju cordu w oponie chociazby. I nie trzeba polonistyki
    konczyc, ta moze byc za trudna.

> [...]
    > kłamstwa które próbujecie sprzedawać jako prawdę objawioną. Mi byłoby po
    > prostu wstyd wystrugać takiego posta, nawet jeśli wiem że kiedyś papier,

    Przeciez takie sa Twoje artykuly chocby te ostatnie o torach z wlasnej
    inicjatywy ludzi z pasja a nie tylko checia zysku.

    > No jeżeli oczekujesz z mojej strony lotu nurkowego do Twojego poziomu,
    > to rzeczywiście masz zbyt wygórowane oczekiwania.

    Ja mysle ze juz dawno poleciales nizej. Zlikwiduj ta bramke na precle i
    bedzie spokoj. Tu nie bedzie glupawych pytan od pryszczatych analfabetow
    a Ty bedziesz adminowal sobie ku chwale scigaczem (od zawsze to slowo
    kojarzylo mi sie z jakas wiocha ktora przewaznie tak wola na sportowe
    motocykle..).

    Pzdr

    PS: osobiscie wole Motogen niz Scigacz, maja ciekawsze artykuly a i
    strona jakas fajniejsza :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 37. Data: 2012-07-04 19:59:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 18:55, Grzybol pisze:

> [...]
    > nowy tu zawita to od razu go lubiom. Bo oni som fajni. I fszystkich
    > lubiom. Ciebie tez, tylko tak siem z Tobom droczom:-)

    AHA ! A to nie wiedzialem. Przepraszam Arni ! jestes zajebisty !!

  • 38. Data: 2012-07-04 20:00:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 19:14, Arni pisze:

    > jak masz taka dobra pamiec to przypomnij sobie o co była walka

    niewaznie o co. Wazne ze Ty glownie walczysz.

    Przypomnij mi lepiej co ostatnio ciekawego napisales w tematach
    motocyklowych.

  • 39. Data: 2012-07-04 20:00:57
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Hmmm, w sumie sam tu siedzisz wiec sie zapytam czy ktokolwiek z tego
    > motocyklowego "srodowiska" tworcow-pisarzy ma ukonczone dziennikarstwo
    > chocby na poziomie marnego licencjata

    Znam wielu dziennikarzy motoryzacyjnych (nie tylko motocyklowych) w Polsce
    i w Europie i o ile mi wiadomo nikt z nich nie kończył dziennikarstwa.
    Ukończenie studiów dziennikarskich niczego nie rozstrzyga.

> [...]
    > klawiature byle co i do publikacji gdziekolwiek, moze byc uznany za
    > dziennikarza-felietoniste-reportera-oblatywacza-szuk

    No nie. Ludzie o cechach które opisałeś dosyć często spotykam tutaj na
    grupie.

> [...]

    > Warszawa :
    > Uniwersytet Warszawski
    > Wydzial: Dziennikarstwa i Nauk Politycznych

    No mamy też kulturoznawstwo, ale jak sam widzisz warszawskie precle
    kulturą nie grzeszą.

> [...]
    > wyzsze wyksztalcenie kierunkowe ulatwiajace bicie piany i zachwyt z
    > nowego rodzaju cordu w oponie chociazby. I nie trzeba polonistyki

    Jak masz taką potrzebę to propaguj;)

    > Przeciez takie sa Twoje artykuly chocby te ostatnie o torach z wlasnej
    > inicjatywy ludzi z pasja a nie tylko checia zysku.

    Nie wiem czego bardziej tutaj nie zrozumiałeś. Czy samego tekstu, czy
    istoty dziennikarstwa jako podejmowania tematów, które niekoniecznie
    przyniosą Ci poklask. Nie chce mi się tego tłumaczyć.

    Zlikwiduj ta bramke na precle i
    > bedzie spokoj.

    Zapomnij.

    Tu nie bedzie glupawych pytan od pryszczatych analfabetow

    A co będzie?

    > a Ty bedziesz adminowal sobie ku chwale scigaczem (od zawsze to slowo
    > kojarzylo mi sie z jakas wiocha ktora przewaznie tak wola na sportowe
    > motocykle..).

    Jest mi strasznie wszystko jedno jeśli chodzi o Twoje skojarzenia.

    > PS: osobiscie wole Motogen niz Scigacz, maja ciekawsze artykuly a i
    > strona jakas fajniejsza :)

    Masz prawo do takiej oceny.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 40. Data: 2012-07-04 20:37:01
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 20:00, Kuczu pisze:

    > niewaznie o co. Wazne ze Ty glownie walczysz.

    no widzisz. przeszkadza Ci, że ktos o cos walczy. Niewazne czy w
    słusznej sprawie czy nie, nawet nie pamietasz jaka to sprawa. Wazne ze
    walczy i kazdego kto walczy trzeba deprecjonowac. Bo to takie niemodne.

    > Przypomnij mi lepiej co ostatnio ciekawego napisales w tematach
    > motocyklowych.

    a jest gdzies obowiazek pisania?