  • 41. Data: 2012-07-04 20:41:55
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 20:37, Arni pisze:

    > no widzisz. przeszkadza Ci, że ktos o cos walczy. Niewazne czy w
    > słusznej sprawie czy nie, nawet nie pamietasz jaka to sprawa. Wazne ze
    > walczy i kazdego kto walczy trzeba deprecjonowac. Bo to takie niemodne.

    Co Ty pieprzysz czlowieku ? Misje jakas masz ?

    > a jest gdzies obowiazek pisania?

    Z sensem i na temat grupy ? Po to chyba jest grupa tematyczna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 42. Data: 2012-07-04 20:46:34
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 20:41, Kuczu pisze:

    > Co Ty pieprzysz czlowieku ? Misje jakas masz ?

    nie, zadaje Ci tylko pytanie, czy wiesz w ogóle co krytykujesz czy tylko
    tak sobie krzyczysz bo lubisz?

    > Z sensem i na temat grupy ? Po to chyba jest grupa tematyczna.

    ale jest obowiązek czy go nie ma?

    PS skoro nie wiesz to Ci powiem: to o co walcze to własnie aby grupa
    pozostał tematyczna i na poziomie. Bo że może taka byc to wierze, tylko
    że o to muszą zadbać wszyscy.

    Mysle ze EOT bo tylko osobiste wycieczki czynisz zupełnie nie w temacie
    grupy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 43. Data: 2012-07-04 21:04:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 20:46, Arni pisze:

    > nie, zadaje Ci tylko pytanie, czy wiesz w ogóle co krytykujesz czy tylko
    > tak sobie krzyczysz bo lubisz?

    W przykach Tobie nie dorownam. Ja krytykuje Twoje misjonarskie podejscie
    do urojonej "sprawy".

    > PS skoro nie wiesz to Ci powiem: to o co walcze to własnie aby grupa
    > pozostał tematyczna i na poziomie. Bo że może taka byc to wierze, tylko
    > że o to muszą zadbać wszyscy.

    Ale po co Ci tematyczna skoro sie nie wypowiadasz na tematy motocyklowe
    a jedyna Twoja aktywnosc objawia sie w krytykowaniu innych, mniej
    wyedukowanych "usenetowo" pisaczy ?

    > Mysle ze EOT bo tylko osobiste wycieczki czynisz zupełnie nie w temacie
    > grupy.

    Nienienie. Powinienes napisac EOT juz bardzo dawno temu, gdy po raz
    kolejny rozkrecales przeciwsikaczowa krucjate.

  • 44. Data: 2012-07-04 21:06:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 21:04, Kuczu pisze:

    > W przykach

    w krzykach mialo byc.

  • 45. Data: 2012-07-04 22:04:58
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Błagam Cię. Po tym wszystkim co tutaj zobaczyłem precel nawołujący do
    > merytorycznej dyskusji jest dla mnie równie wiarygodny jak Josef Mengele
    > walczący o prawa pacjenta...
    Super porownanie :)
    Skoro masz tak opinie o tej grupie po co masz do niej bramke?

    > Po co mam mieć nowe argumenty, skoro stare są ciągle aktualne?
    Oczywiscie wiesz., ze niezbyt grzecznie jest odpowiadac pytaniem na pytanie.
    Ponawiam prosbe.
    Odlacz bramke bo jest ona na swietnym portalu scigacz.pl niepotrzebna.

    Zrobisz to czy nadal bedziesz zachowywal sie jak rozwydrzone dziecko, ktore
    wszystkim robi na zlosc?

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 46. Data: 2012-07-04 22:08:52
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup
    > Hmmm, w sumie sam tu siedzisz wiec sie zapytam czy ktokolwiek z tego
    (...)

    I po co dyskutujesz? Zadales normalne pytanie, jak do kolegi, a on sobie nie
    mogl odpuscic (trzech) wycieczek dot. grupy.

    Skomentowal to na co mial jakis tam argument (mimo, ze zbyt dokladnie
    potraktowal moje slowa), merytoryczne zarzuty pominal jak zawsze. A
    wyszukiwanie jakiegokolwiek zwiazku miedzy kulturoznawstwem a kultura
    osobista chyba dosc dobitnie pokazuje poziom tego kolesia (tak jak mylenie
    podstawowych pojec z fizyki, ale tutaj odsylam do archiwum).

    Zaraz pewnie napisze, ze nie zrozumialem o co mu chodzilo z ta kultura, bo
    za glupi jestem i 70% ludzi nie rozumie co w prasie jest napisane, a tak w
    ogole to zarzuci mi manipulacje jego slowami.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 47. Data: 2012-07-04 22:12:53
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jestescie z tym tematem denni jak polskie komedie.
    Witam.

    Nie wszystkie polskie komedie sa takie zle ;)

    A co do meritum.
    To IMHO akurat odnosnie tej bramki to lepiej gdyby jej tu nie bylo.
    Akurat najbardziej cenilem sobie dyskusje tu prowadzone a w tej chwili
    wszystko sprowadza sie do "co na pierwsze" sygnowane przez scigacza.
    Nie wiem czy to ogolna tendencja, ze pojawia sie mniej postow ale czy nie
    jest to jedna w przyczyn?

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 48. Data: 2012-07-04 22:20:07
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Skoro masz tak opinie o tej grupie po co masz do niej bramke?

    Czytales watek o wyjezdzie do hiszpanii? Obrazil sie na nas i to forma kary
    jest.

    Na wszelakie argumenty padlo koronne:
    "Bramka zostaje tak czy siak ;)"

  • 49. Data: 2012-07-04 22:25:30
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > To IMHO akurat odnosnie tej bramki to lepiej gdyby jej tu nie bylo.

    Nie tylko Ty masz takie zdanie.

    Najgorsze jest to, ze na propozycje wylaczenia pisania (tylko przegladanie
    grupy) lovtza tez zareagowal kategorycznym "nie, bo nie".

    > Nie wiem czy to ogolna tendencja, ze pojawia sie mniej postow ale czy nie
    > jest to jedna w przyczyn?

    Starzy odchodza, nowych nie bardzo przybywa, wielu sie zraza bo:
    - to nie forum (brak awatara, kolorkow, pw, etc.)
    - usenet powoli umiera
    - serwerow news tez coraz mniej (nie da sie na nich kasy trzepac)
    - wszystko jest w archiwum, wiec dyskusje sa raczej prywatne, a zarty
    hermetyczne

    Czasem lubie sobie poprzegladac archiwum (i np. posty Andrzeja Rosy), ale
    gugiel nawymyslal z grupami i nie moge sie polapac w tej ich "uproszczonej"
    wersji przegladarki.

  • 50. Data: 2012-07-04 22:27:56
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czytales watek o wyjezdzie do hiszpanii? Obrazil sie na nas i to forma
    > kary jest.
    Czytalem, chyba nawet bralem w niej udzial.

    > Na wszelakie argumenty padlo koronne:
    > "Bramka zostaje tak czy siak ;)"
    Pamietam.
    I dlatego dziwie sie Lovtzy, ze w ten sposob postepuje. Bo, fakt, ze na nas
    zarabia poprawiajac sobie statsy to jakby jedno.
    Ale skoro ten portal jest tak fajny to my jednak nie jestesmy mu potrzebni a
    jego zachowanie jest szczeniackie.
    Kazdy czlowiek ma swoj poziom, wiec spodziewam sie, ze jednak bramka
    zniknie.

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak